Direktlänk till inlägg 11 februari 2008

Politikere; sjekk ut Facebook!!!

Av sissi-mor - 11 februari 2008 19:09

På Facebook er det en gruppe som heter JA TIL MILLIONLØNN TIL SYKEPLEIERE.

Ja, naturligvis må man melde seg inn der, det sier seg selv. Det hadde virkelig gjort seg med en slik lønn.


Derfor håper jeg at riktig mange politikere følger oppfordringen min og sørger for at sykepleier lønnen oppgraderes.  Det er jo lønnsoppgjør snart!


Men da er vel politikerne opptatte av å heve sin egen lønn; etter det mottoet FØRST MEG SELV, OG SÅ MEG SELV, OG SÅ ANDRE, DERSOM JEG SELV HAR NYTTE AV DET.

Merkelig at vi fotsoldatene i landet skal vise moderasjon i våre lønnskrav hver eneste vår, og så grafser de hemningsløst til seg det mangedobbelte selv.

Er DET solidaritet og moderasjon?



 
 
Therese

Therese

11 februari 2008 21:16

Ja nog tar man livet lite för givet, man ska uppskatta det man har. Dom tre små orden som betyder allt kan man aldrig säga för ofta. man ska visa alla sin uppskattning.

http://liam08thea04.blogg.se

 
Charlotte

Charlotte

12 februari 2008 08:52

Ja du, pengar och lön... make hemma idag med... så tröttsamt så nu måste jag bara baka något för att avreagera mig. Jobbar du?

http://charlottas,bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi i Norge

12 februari 2008 12:06

Therese: Vi burde nok ikke tatt alt for gitt, men leve litt mer i øyeblikket. Derfor kjører jeg og ungene til byen nå, i stedet for å vaske hus....
Charlotte: Ikke jobb:) Ble oppringt kl 07:22, men takket nei... Gikk og la meg og sov til 10:30. Tar en liten tur til byen nå..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards