Alla inlägg den 28 februari 2008

Av sissi-mor - 28 februari 2008 19:12

Etter drøyt to døgn siden forespørselen over innhold i en hudkrem jeg har fått tilbud på, har jeg fremdeles ikke fått svar!

Når det står ordet PLACENTA i navnet på kremen...hva skal man da tro den inneholder?

Det står i brosjyre at man er velkommen til å kontakte firmaet, og det ligger lenke til dem inne på nettsidene deres. Mener de ikke det da?


Jeg tok dem på ordet, for jeg vil gjerne vite hva kremen inneholder siden den heter noe med placenta. To ganger har jeg stilt spørsmålet, og null ganger har jeg fått svar...

Nettsidene deres er www.lanoline.no


VIL de ikke svare meg? Har de ingen til å svare i det hele tatt? Har de ikke lyst til å svare på akkurat DETTE spørsmålet?  Er det noe de vil hemmeligholde?

Jeg kjenner jeg begynner å bli irritert. Men jeg kan spørre en gang til jeg, om så var!


Fortjener man ikke et svar på et høflig spørsmål? Burde jeg ikke forvente et svar i det hele tatt?

Av sissi-mor - 28 februari 2008 17:42

I morgen skal jeg ut og kjøpe gave til Garn& te byttet. Jeg gleder meg veldig til å gå og se hva jeg skal kjøpe.

Hva slags garn, farger.....og fremfor alt; hva slags TE skal jeg kjøpe? Jeg har hørt med kollegaer om de har noen gode forslag, og det hadde de, så jeg skal se hva jeg finner i morgen.

Skal kose meg i morgen formiddag når ungene er på skolen, og så skal jeg riktig nyte dette.

Jeg har tenkt mye på hva jeg skal kjøpe, og jeg tror nesten at jeg skal gå inn på bloggen til hun som skal ha min gave og se om det er noen spesielle farger hun IKKE liker - kan jo hende at det står noe om det der....

Jeg skal sende til Sverige, og jeg har en sånn viss peiling på hvor i landet hennes sted er....

Kjedelig dersom hun ikke liker det jeg sender. Det vet man jo heller ikke..


Jeg har ikke tenkt så mye enda på hva JEG kan få i gave, foreløbig er det mest spennende hva jeg skal gi...

Dette blir morsomt:)

Av sissi-mor - 28 februari 2008 17:37

Jeg skulle SOM SNAREST innom bloggen og se litt, så fastnet jeg her jeg sitter....det er typisk..

Har spist middag nå, og akkurat NÅ angrer jeg på at jeg ikke vasket opp først, for det er så kjedelig.

Hadde en grei dag på jobben i dag, og nå har jeg fri helt til i morgen kl 22. Så blir det å gå tre netter. Håper de blir stille og fredelige...selv om tiden går veldig fort når det er travelt da...

Har sett på påske-turnusen, og ser at jeg har 5 netter å jobbe, det vil nok merkes. Men så kommer det noen uker der det er mindre igjen. Men det går nok. Skal bli litt spennende å gå netter regelmessig og fast også, selv om jeg håper på dagvakter når jeg har fri da.

Ungene synes det er bare bra at jeg jobber natt....de liker å styre seg selv, har jeg oppdaget. Men de er jo så store nå at de klarer seg alene hjemme når det skulle være. Det er godt, det også:)

Av sissi-mor - 28 februari 2008 06:52

For min datter som er i Tunisia er dette nest siste dagen av turen. De har det som på programmet står som fridag i Sousse.

Det betyr at de går og gjør hva de vil i byen. Ingen stor, samlet klasse, men de deler seg i grupper på minst tre stykker. De skal aldri være færre enn tre, og en av dem skal ha med seg mobiltelefon.


Synes det er veldig greit at de har det slik. De gjorde det samme da de var i Lisboa, Portugal, for litt over et år siden også.


Selv skal jeg snart gå på jobb. Vakten min er fra 7.15 til 15.15 idag. Kjenner jeg angrer på at jeg ikke kom meg i seng før midnatt....

Ønsker alle en god dag

Av sissi-mor - 28 februari 2008 06:50



Jeg har ikke tall på alle de gangene

jeg har blitt styrket av en annen kvinnes

gode klem,

oppmuntrende hilsen,

overraskende gave.

omsorgsfulle spørsmål...

Vennene mine er en oase for meg,

de oppmuntrer meg til å gå vidrere.

De er livsviktige for mitt velvære.

- Dee Brestin-            

Ovido - Quiz & Flashcards