Alla inlägg den 16 februari 2008

Av sissi-mor - 16 februari 2008 16:20

I dag har jeg hatt en merkelig dag....fikk ikke sove mer enn tre timer etter nattevakten, men var våken og uthvilt da jeg slo øynene opp. Ruskevær har vi, så i formiddag har jeg festet tråder og sydd sammen hæl på noen tøfler med stjerne jeg har strikket. Finner ikke heklenålen min, så jeg får ikke gjørt dem helt ferdige.

Ellers så har jeg begynt på halsen ti ponchoen min, hvilket vil si at jeg i det minste har fått sydd stykkene sammen. Ble kanskje litt stor i halsen, men....

Orker jeg rekke opp de to stykkene og sy dem sammen på nytt?  NEI, på ingen måte.

Nå er det middag her, kylling med Chinese wok grønnsaker. Prøver noe helt nytt i dag, woknudler oppi, og appelsin/ingefær wok saus. Spennende...

Enten liker jeg sausen, eller så liker jeg den ikke.....


Men noen kreativ racer i bloggens verden er jeg ikke i dag....

Men noen

Av sissi-mor - 16 februari 2008 12:23



Hvilken nytter er det i tro

når du ikke kan leve den ut?

                            - Pam Farrell -

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards