Alla inlägg den 18 februari 2008

Av sissi-mor - 18 februari 2008 13:32

Åh, jeg er så glad, så glad!! Datteren min klarte oppkjøringen med glans, og jeg er så lettet at jeg er helt på gråten!

Fikk melding en halvtime før hun skulle kjøre, der hun ba meg komme til byen og hente henne på biltilsynet. Skulle starte kl 12.'


 Kom meg i bilen, og til byen(Jeg var trøtt siden jeg bare hadde sovet tre timer etter nattevakten).

Satt der da hun og sensor kom og parkerte ved siden av meg...Å, jeg var så nervøs....de satt og pratet litt før de gikk inn, og jeg fryktet at de snakket om hva hun hadde gjort FEIL...

Da de gikk inn var det ikke mulig å se noe på M heller....og når hun endelig kommer ut setter hun seg i passasjersetet....

"Klarte det!!!" sier hun, før det gikk opp for henne at hun satt i feil sete -

det er jo HUN som skal kjøre da!!


Så hun kjørte meg hjem, før hun kjørte til skolen. Jeg er takknemlig og glad for at hun hadde tid til å stoppe bilen et lite sekund før hun fortsatte, slik at jeg slapp å hoppe av under fart....


 

Grattis til Mammers!!!

Og takk til alle for gode tanker - da virker altså slik massiv tankekraft på tvers av landegrensene..

Av sissi-mor - 18 februari 2008 07:51


Jeg vil bare ønske min 18 år gamle

datter M

alt mulig hell og flaks i dag.

Hun skal ha oppkjøring midt på dagen,

og jeg unner henne virkelig

å få førerkortet

ved første forsøk.

Siden teorien gikk så bra-

håper og tror vi det er

det samme med

førerprøven også.


Lykke til Mammers!

Av sissi-mor - 18 februari 2008 07:47

Nå har jeg hatt tre nattevakter på rad, så nå kjenner jeg at jeg er glad for at jeg ikke skal på igjen nå til natten som kommer.

Synes ikke jeg var så trøtt utover natten på jobb, men du verden så godt det skal bli å finne sengen nå:)

Håper at jeg får sove, for samtidig som jeg er trøtt, så er jeg både spent og nervøs for datter M. Hun skal jo kjøre opp midt på dagen i dag.

Jeg kjørte henne ned til bussen i dag, med det samme jeg kom fra jobb, men hun virket ikke noe nervøs i det hele tatt.

Da er det vel bare noe med MEG da.....som vanlig.

Av sissi-mor - 18 februari 2008 07:45



Ta sjansen.

Åpne hjertet ditt.

Finn en ekte venn og voks sammen.

Vær en ekte venn, og se hva som skjer.

                                                  
             -
Sheila Walsh -

Ovido - Quiz & Flashcards