Direktlänk till inlägg 11 februari 2008

Sissi-mor sier god natt

Av sissi-mor - 11 februari 2008 00:10

Åh, nå er jeg så trøtt!

Det skal bli deilig å legge seg, og vite at jeg har fri i morgen, og at jeg ikke trenger å ha vekkerklokke på i det hele tatt.

Ungene har vinterferie og vi skal bare kose oss og slappe av og ikke gjøre noen ting.

Etter jobb orket jeg ikke engang slå på tv og sjekke været for i morgen. Får håpe på sol slik at jeg kommer meg ut. Men er det regn kan jeg sitte inne med god samvittighet.

Ha en riktig god natt, alle dere som tydeligvis er på bloggen min i løpet av en hel dag...

 
 
Charlotte

Charlotte

11 februari 2008 07:33

God morgon! Stora M blir hemma idag med influensa, har sagt att han har det men han lyssnar inte på det örat. Han ska ringa doktorn om 45 min. Hoppas han får tid direkt så att han slipper gå hemma mer än idag. Lilla M har sovmorgon. Vinterlov i slutet av denna månad/mars. Ska nog bli skönt för båda även om lilla M måste göra inträdesprov och skriva en uppsats.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi i Norge

11 februari 2008 10:03

Chalotte: Vår vinterferie ble litt tidligere enn vanlig, for påsken kommer så tidlig i år. Nå kom solen nettopp her, så i dag ser det ut til å bli friskluft på meg- for jeg må en tur ut:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards