Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

Sissi-mor skal feire morsdagen etter jobb.

Av sissi-mor - 10 februari 2008 22:41

Nå er jeg hjemme fra jobb, ble ferdig et kvarter senere enn vanlig, men det går greit.

Mens jeg var på jobb har min datter A laget brownies- det er jo morsdag:) Skal piske litt krem til, så nyte lunken brownies med krem.

Har en Harlequin roman liggende, og den er grei å lese i for den som er helt tom i hodet. Man vet jo på forhånd det ender lykkelig for de to hovedpersonene,,,,og akkurat nå er det grei nok underholdning for meg.


Ser at jeg har hatt 269 besøkende hittil i dag, og det er da vel enormt mye?


Om en time og ett kvarter begynner en ny dag. Da blir min eldste datter 27 år..... Så virker det som om det var i går jeg var på sykehuset og fikk henne. ( nåja, dagen før i går, kanskje da.....)

45 cm lang 2.970 gram tung, født to uker før termin var hun:)

 
 
Leva

Leva

10 februari 2008 23:42

Hej Sissi! Din blogg ligger på plats 64 som den populäraste bloggen bland 14027 bloggar. Grattis!!!

http://leva.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 februari 2008 00:07

Takk for den der, du! Det er merkelig at det er så mange som leser det jeg skriver.....
Har sittet oppe for å ringe og gratulere eldstedatteren min med 27 årsdagen nå den 11.februar Synd hun er så langt unna, 8-9 timer med bil...

 
Dockmamman

Dockmamman

11 februari 2008 06:41

God Morgon.Har ni morsdag nu? det har vi i maj, vad skojigt att det kan skilja sig så med vårt grannland. Vad fina hjärtstrumpor ska testa på dom/Kramar Dockmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 februari 2008 10:04

Dockmamman: Morsdag her er andre søndagen i februar, og farsdag er andre søndagen i november. Tror du vil like hjertesokkene, de er morsomme å strikke,og det går fort.

 
Ingen bild

Anine

13 februari 2008 13:44

Så snilt, lager brownies på morsdagen :) aaaaaaaw :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards