Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

Kjempenyhet!! MER JOBB!

Av sissi-mor - 5 maj 2008 18:33


Jeg er så heldig!!

Nå  for ikke så lenge siden fikk jeg et vikariat på natt fra 1/7-08 til august 09. Det vikariatet jeg har hatt til nå utløper 1/1-09.

Nå i dag har jeg fått forespørsel fra jobb om jeg har lyst til å jobbe mer enn de 53% som mitt nye vikariat er på, og det er klart jeg vil ha så tett opp til 100% som mulig. Med 3 unger og hus trenger man jobb.


I alle fall fikk jeg vite at jeg kan plukke de vaktene fra mitt gamle vikariat og kombinere med det nye! Så de ukene jeg ikke har nattevakter i det hele tatt kan jeg jo ta dag/kveldsvakter:)

Jeg er så glad for at dette var mulig!

Da vil jeg resten av dette året vite når jeg skal på jobb, og ikke være avhengig av å håpe på ekstra vakter, stresse dersom det er lite vakter tilgjengelig og slikt.

Jøss, jeg er vel heldig!! Jeg må være født under en heldig stjerne, minst!

Kanskje til og med under TO?

 
 
eva

eva

5 maj 2008 18:44

Vad bra att det ordnat sig med jobb. Det är ju alltid skönt att veta när man ska på jobb och när man är ledig. Det blir ju lättare att planera livet utanför jobbet då. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 maj 2008 18:45

eva: Det er så godt å vite hvor mye man har i inntekt hver måned også..

 
Ingen bild

Charlotte

5 maj 2008 18:55

Grattis, jättebra att det ordnar sig för dig. Jag börjar nästan tro jag må flytta til Norge då så det är väl lika bra jag börjar öva på norsk då för det är nog hos er jobben finns kan jag tro. Stavfelet på till är meningen min början till att skriva på norsk da

 
Ingen bild

Sissi

5 maj 2008 19:03

Lotta: Velkommen til Norge:) Pass på at du flytter i nærheten av meg da!

 
Ingen bild

Charlotte

5 maj 2008 19:19

Självklart! Det är så vackert där du bor. Fast vi måste se till att öppna den största garnbutiken i Norge eller hur? Nordens garnmecka!

 
Yvonne

Yvonne

5 maj 2008 19:36

Grattulerer med jobben din! Minns jeg gjorde de för også men det är värt det varje gang....Mer jobb = mer lommepenger?

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ellen

5 maj 2008 21:28

Va braaaaa!

(Ellen øver seg på svenska!)

 
Ingen bild

Sissi

5 maj 2008 21:56

Lotta: Ville blitt et tapsprosjekt, den butikken, for vi ville brukt opp varebeholdningen selv..

yvonne: Jeg trenger alt jeg kan tjene, for økonomisk kom jeg veldig dårlig ut av skilsmissen for 3 år siden. Måtte løse ut eks-mannen min, så han gikk fri og frank ut av 17 års ekteskap med 400.000 i hendene. Jeg var student, satt med en million i gjeld og alt ansvar for 3 barn døgnet rundt uten at de noen sinne er sammen med ham. Han kalte det rettferdighet også, husker jeg. Med en full stilling klarer jeg lånene mine, og vi kan unne oss en film i ny og ne, og en liten tur til byen, f.eks, en middag på Burger King...

Ellen: Kom ut av skapet, du er god i svensk, og helt klart en skap-svenske:)

 
Yvonne

Yvonne

6 maj 2008 07:50

Gott att du bllve av med honom. Låter som det inte var mycket att ha när det kom till kritan...

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
yvonne

yvonne

6 maj 2008 08:43

Va härligt med schema lagt jobb. Grattis!!!
Det är alltid jobbigt att var vikarie och hoppa in när dom ringer. Svårt att planera sin tid då.

http://ygradin.blogg.se

 
Ingen bild

Ellen

6 maj 2008 09:42

Jeg elsker Sverige om sommeren! Og jeg hører helst Winnerbäck og Håkan Hellstrøm og Cornelius Vreeswijk. Og ungene ser Pippi og Emil og Dunderklumpen. Med svensk tale förståss!

Men det er så mye årning og reda der på andre siden av grensen. Og det gjør meg litt nervøs... :/

 
Ingen bild

Sissi

6 maj 2008 17:06

Yvonne:I blant er det best alene, ja:) Hittil så takker jeg jo ja til vakter på kort varsel for å få¨nok....det er ok nå når ungene er så store,og det tar bare et par minutter å gå...

Ellen: Vi har pleid å kjøre til Östersund...men det tar 7 timer med bil det også...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards