Alla inlägg den 27 maj 2008

Av sissi-mor - 27 maj 2008 17:39


Fikk høre hos avdelingslederen i dag at det ikke blir noe særlig med ekstravakter på meg i sommer!

Jeg skal gå en helg ekstra = 3 netter, men det ser ut til å være alt.

hvorfor? Jo, fordi jeg har 80% stilling, 3-delt turnus, så det går ikke an å skvise inn så mye mer...Men det gjør ikke noe:)

Siden det pga den helgen blir veldig mange vakter på meg siste uken før ferien min, skal jeg få torsdagen fri. Det vil nok gjøre godt.


I fjor jobbet jeg HELE sommeren uten fri, for 3.eller 4.år på rad, og det var ikke bra. Ble sykemeldt siste uken av ferien og uken etter. Men da hadde jeg jobbet knallhardt uten opphold med høgskoleutdannelse, praksis i den forbindelse, eksamener, oppgaveskriving, mest mulig jobb på helger, ferier og i høytider. I tillegg hadde jeg hus og 3 unger.

Det går bra mens det står på, men brenner man sitt lys i begge ender går man på en smell.

DET trenger jeg ikke gjøre i år:)

Det er godt å ha en jobb så man vet man klarer seg i hverdagen.

Av sissi-mor - 27 maj 2008 16:58


Ja, i dag har dagen virkelig flydd. Har hatt tidligvakt på jobb, og det er veldig lenge siden sist jeg hadde det. I morgen og fredag er det seint og det har jeg da hatt noen av siden jeg begynte på natt.

 Det var kjempekoselig å være på jobb, men jeg kjenner det er ikke godt i beina etter 7,5 timer der man går og står mye. De ter dessuten en mye mer fysisk jobb enn å gå natt.


Nå har A og S og jeg spist pizza fra Mona Lisa, og jeg har satt på en maskin med klær. Må en tur ned på butikken senere for vi mangler melk og brød.


Datter M er nå i Rendalen sammen med kjæresten T. De hadde en fin tur, og fant frem:) Dette er første gang siden våren 1983 at jeg ikke har bil---

Kjennes merkelig ut, selv om jeg ikke trenger den slik i det daglige lenger.

Av sissi-mor - 27 maj 2008 16:56



Å leve er så spennende

at det blir ikke tid til stort annet.

                     - Emily Dickinson -

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards