Direktlänk till inlägg 27 maj 2008

Sommerturnus

Av sissi-mor - 27 maj 2008 17:39


Fikk høre hos avdelingslederen i dag at det ikke blir noe særlig med ekstravakter på meg i sommer!

Jeg skal gå en helg ekstra = 3 netter, men det ser ut til å være alt.

hvorfor? Jo, fordi jeg har 80% stilling, 3-delt turnus, så det går ikke an å skvise inn så mye mer...Men det gjør ikke noe:)

Siden det pga den helgen blir veldig mange vakter på meg siste uken før ferien min, skal jeg få torsdagen fri. Det vil nok gjøre godt.


I fjor jobbet jeg HELE sommeren uten fri, for 3.eller 4.år på rad, og det var ikke bra. Ble sykemeldt siste uken av ferien og uken etter. Men da hadde jeg jobbet knallhardt uten opphold med høgskoleutdannelse, praksis i den forbindelse, eksamener, oppgaveskriving, mest mulig jobb på helger, ferier og i høytider. I tillegg hadde jeg hus og 3 unger.

Det går bra mens det står på, men brenner man sitt lys i begge ender går man på en smell.

DET trenger jeg ikke gjøre i år:)

Det er godt å ha en jobb så man vet man klarer seg i hverdagen.

 
 
e

e

27 maj 2008 19:50

Vad skönt för dig med en lugn sommar. Kanske dags att börja planera lite utflykter mm. Det är väldigt kul att turista i sin egen stad och i dess närhet, det är ju inget som man brukar göra. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

27 maj 2008 22:15

eva: Det er deilig bare å slappe av hjemme og gjøre ingenting også...eller dra og bade og nyte varmen dersom været er bra.

 
Charlotte

Charlotte

28 maj 2008 07:15

God morgon. Det är väl jobbdag för dig idag vill jag minnas?
Min faster är otroligt pigg efter omständigheterna, krut i gumman tror jag. Hon var väldigt stolt över sig själv att hon ringt efter hjälp på egen hand. Nu hoppas jag att de behåller henne åtminstone veckan ut på sjukhuset. Tror inte de kan skicka hem henne så länge hon har vatten i lungorna. Men risken är stor för ikväll kanske strejken trappas upp om inte medlarna kommer överens, vem vet hur det blir då. Jag kan inte tänka mig att de gamlas vård är något som prioriteras då.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

28 maj 2008 08:46

Vad betyder turnus????? Jag får inte ihop det alls. Om du läst hos mig och läst ett inlägg som du kanske saknar sedan så har jag tagit bort det!

 
Ingen bild

Sissi

28 maj 2008 10:29

Lotta: I dag SKULLE jeg starte jobb halv fire, men det blir kvart på tre, da min kollega er på kurs frem til halv fire. Men jeg avslutter vakten min kl 21 slik den er oppsatt.
Hva turnus angår har jeg laget et eget innlegg - fra Wikipegia.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards