Alla inlägg den 5 maj 2008

Av sissi-mor - 5 maj 2008 22:21


Klokken nærmer seg 22.30, og ute er det så smått begynt å mørkne litt. Jeg elsker disse lange, lyse kveldene.

Da jeg gikk på jobb her en kveld kl 21:45, var det så lyst at jeg måtte sjekke klokken da jeg gikk, for jeg var redd for at jeg hadde gått en time før tiden...

Gudd nait alle sammen:)

Av sissi-mor - 5 maj 2008 18:33


Jeg er så heldig!!

Nå  for ikke så lenge siden fikk jeg et vikariat på natt fra 1/7-08 til august 09. Det vikariatet jeg har hatt til nå utløper 1/1-09.

Nå i dag har jeg fått forespørsel fra jobb om jeg har lyst til å jobbe mer enn de 53% som mitt nye vikariat er på, og det er klart jeg vil ha så tett opp til 100% som mulig. Med 3 unger og hus trenger man jobb.


I alle fall fikk jeg vite at jeg kan plukke de vaktene fra mitt gamle vikariat og kombinere med det nye! Så de ukene jeg ikke har nattevakter i det hele tatt kan jeg jo ta dag/kveldsvakter:)

Jeg er så glad for at dette var mulig!

Da vil jeg resten av dette året vite når jeg skal på jobb, og ikke være avhengig av å håpe på ekstra vakter, stresse dersom det er lite vakter tilgjengelig og slikt.

Jøss, jeg er vel heldig!! Jeg må være født under en heldig stjerne, minst!

Kanskje til og med under TO?

Av sissi-mor - 5 maj 2008 18:25


Ja, gjett om det fremdeles skjer mirakler!!

Og gjett en gang til om disse miraklene er egnet til å skape sjokk??


Jammen har ikke datter M begynt å blogge også! Hun som aldri har likt å skrive mer enn hun MÅ på skolen. Noen leser har hun heller aldri vært, og nå hun har vært og bestilt seg bøker på brukbarbok også!!

Hva skjer M??


Hun har valgt å skrive sin blogg på DIALEKT, i motsetning til meg som skriver på bokmål.

Jeg tar sjansen på å legge ut lenken til henne....så får jeg heller fjerne den dersom det blir husbråk av det!!

Av sissi-mor - 5 maj 2008 18:08


Jeg fikk sendt gaven til Charlotte i dag. Nå er den i hvertfall på postterminalen i Molde, og skal vel flys eller kjøres til Oslo i kveld. Jeg håper at den kommer i tide til fødselsdagen. Det er ingen "stor" dag, som 25,40, 50 eller 100...men det er viktig å sette pris på alle de andre også.


Jeg håper at hun vil like den, selv om det ikke er noen stor gave.

Men TANKEN BAK er desto større.

Og vennskap har ingen pris!

Av sissi-mor - 5 maj 2008 13:36


Når datter M kommer hjem fra skolen om ikke så lenge skal jeg ut i et VIKTIG ærend!!!


Jeg skal kjøpe fødselsdagsgave til min gode venn Charlotte i Sverige!!

Hun har fødselsdag senere i denne uken.

Nei, hun blir ikke gammel, for hun er - som meg - i sine beste år:) Som god årgangsvin, tenker jeg vi kan si. Vi blir bare bedre og bedre med årene:)


Jeg gleder meg til å velge gave til henne:) og håper jeg rekker å få sendt den i dag, hvis ikke får det bli i morgen.


Av sissi-mor - 5 maj 2008 13:16


Ja, jeg tror faktisk at jeg kanskje snart er i ferd med å kunne takke farvel til absolutt siste rest av influensaen. Det er på tide, siden det i går var 3 uker siden jeg ble syk.

Hosten er blitt så mye bedre, og nå kan jeg snakke litt uten å bli avbrutt av hoste. Så det går så absolutt fremover.


Har vært nok en fredelig natt på jobb, og med det mener jeg at det har vært passe balanse mellom noe å gjøre og litt avslapping. Nok til at jeg fikk strikket noen omganger.


Ellers er det litt regn her i dag. Skulle egentlig til tannlege i Molde med sønnen min i dag, men så ringte de fra tannlegekontoret og avlyste timen da tannlegen hadde blitt syk.

Sto opp i 12 tiden i dag, så jeg regner med at jeg kommer til å sovne litt utpå ettermiddagen, for 4 timers søvn fra i går kl 14 er for lite. Nå har jeg fri til torsdag ettermiddag, og jeg kjenner det skal bli godt. En arbeidshelg som den jeg har vært gjennom er på 28,5 timer, og det kjenner man er nok.

Ellers så har jeg ingen planer for dagen, blir vel litt strikking på kjolen kanskje.....

Av sissi-mor - 5 maj 2008 13:08



Om vi løper, går, snubler, kjører eller flyr,

så la oss aldri miste hensikten med vår reise av syne,

eller gå glipp av sjansen til å se en regnbue på veien.

                                                  
             
- Gloria  Gaither -


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards