Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

God natt, mine venner

Av sissi-mor - 5 maj 2008 22:21


Klokken nærmer seg 22.30, og ute er det så smått begynt å mørkne litt. Jeg elsker disse lange, lyse kveldene.

Da jeg gikk på jobb her en kveld kl 21:45, var det så lyst at jeg måtte sjekke klokken da jeg gikk, for jeg var redd for at jeg hadde gått en time før tiden...

Gudd nait alle sammen:)

 
 
Trollmor

Trollmor

5 maj 2008 23:14

Hei:) Takk for hilsen på bloggen min. Det er strikkekafe på Kaffe KAfe på torsdag, den 8.mai, håper du får muligheten å komme da. Det er siste gangen der før sommeren.
Ha en riktig god natt:)

http://www.trollmors.blogg.no

 
Trollmor

Trollmor

5 maj 2008 23:18

Glemte å si at jeg pleier å ha strikkekafe iblant og i forbindelse med Garntrollet:) Butikken min. Du er velkommen der og:)blir lagt ut på hjemmesiden når det er.

http://www.trollmors.blogg.no

 
Anna*

Anna*

5 maj 2008 23:50

God natt och sov gott! Det är underbart på våren med de ljusa kvällarna!

http://dagensbibelord.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

6 maj 2008 17:02

Trollmor:Det er så typisk; torsdag har jeg seinvakt. . .Slår ikke feil,det der..
HVor ligger butikken din? Kanskje kan jeg komme meg dit en gang på strikkekafe?

Anna:Vår og sommer er så deilig med at det er korte og lyse netter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards