Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Den som sover, synder ikke

Av sissi-mor - 27 april 2008 17:36


Det er et ordtak som sier det her i Norge, og for alt jeg vet så finnes det i Sverige også.

Da jeg var ferdig med oppvasken etter middag skulle jeg en tur inn på stuen og slappe av med tekst-tv. Stille og fredelig i huset, for jeg trodde ungene hadde tatt med Lady.


Men hunden var ikke ute nei...

...hun er nok hellig overbevist om at den som sover VIRKELIG ikke synder... Og for all del; synden HENNES skjedde FØR hun sovnet!!

 Og den synden besto ikke bare i at hun la seg oppi sofaen(hun vet så inderlig vel at det er forbudt område for henne!), men hun la seg på MIN plass også.

Det var så greit da vi fikk henne, for da klarte hun ikke engang komme seg oppi sofaen...

 
 
Charlotte

Charlotte

27 april 2008 17:44

Jag skulle inte ha hjärta att be henne gå ner... kanske Lady behöver en egen soffa. Hon är för rar där hon ligger.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

27 april 2008 17:46

Lotta: Lady HAR en egen sofa!! Den gamletoseteren vår som står inne på lillerommet. Den kan hun ligge i når hun vil, men hun er for selskapssyk til det. Ligger der når noen bruker den stasjonære, men ikke ellers.

 
eva

eva

27 april 2008 19:07

Hej Lady! Hoppas din matte lät dig ligga kvar i soffan när du nu sov så gott. Nästa gång du tänker ta en tupplur i soffan, så kolla att ingen är hemma. Jag får inte ligga på köksbordet för min matte, men hon skulle bara veta vad jag gör när hon är på jobbet. Som tur är så brukar jag höra när hon sätter nyckeln i ytterdörren och då hoppar jag snabbt ner från bordet. Mjau, mjau från ett lejon

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

27 april 2008 19:26

lady hilser til lejonet og sier at hun flyttet seg ikke før hun var ferdig med hvilen sin - og da flyttet hun seg bare til 3-seteren og sov videre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards