Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

Hvor i all verden kommer alt folket fra?

Av sissi-mor - 10 februari 2008 10:57

I dag logget jeg meg veldig sent inn her på bloggagratis, og jeg ble så overrasket over å se at jeg i går hadde hatt 193 besøkende!  NESTEN 200!

Jeg som bare har vært her i noen få måneder, og jeg trodde aldri i min villeste fantasi at det skulle komme så mange innom som det har gjort!

Jeg tenkte faktisk at det kom til å bli Charlotte, som startet rett før meg, og egentlig var årsaken til at jeg torde prøve dette.

Jeg har nok litt angst for alt nytt og ukjent.

Jeg mener, hvem skulle vel være interessert i å lese hva jeg måtte skrive, for jeg har for så vidt ikke noe spennende eller interessant liv - og hva skal man skrive - egentlig?

Før jeg begynte å skrive nå ser jeg at det har vært 95 stykker her i dag også. 95 mennesker har klikket seg inn på MIN side med mine tanker og bilder...

Jeg kan ikke unngå å lure på

hvem som kom

 hvordan de fant meg

  kom de for første gang

   vil de komme tilbake

 hva syntes de


Men jeg fortsetter som før; jeg skriver det som faller meg inn, tar inn et og annet fra avisene jeg synes er merkelig, morsomt..what so ever!

Først og sist er all min skriving, det være seg brev eller innlegg her, skrevet for min egen del, for min egen fornøyelse.

Det er slik jeg vil ha det. Det er nå slik mitt lille liv er, da. Det er alt jeg har, og jeg er veldig fornøyd med det; helt uten de store katastrofene og de store spenningene.

Det er ikke verst bare det at man i det store og hele er fornøyd med livet sitt, spesielt ikke når det er slik at det ikke er mye man kan gjøre for å endre på det.

 Ikke enda...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards