Alla inlägg under maj 2008

Av sissi-mor - 5 maj 2008 13:08



Om vi løper, går, snubler, kjører eller flyr,

så la oss aldri miste hensikten med vår reise av syne,

eller gå glipp av sjansen til å se en regnbue på veien.

                                                  
             
- Gloria  Gaither -


Av sissi-mor - 4 maj 2008 18:33


Det er ikke til å tro her jeg sitter; MOLDE leder med to mål på bortebane. De har ikke scoret ett eneste mål før i dag.

DETTE må gå veien for dem:)


***   ***   ***

Det ble 1-2, og Molde fikk sin første seier:)

Av sissi-mor - 4 maj 2008 17:30


I går ettermiddag begynte jeg på kjolen min, og nå er mønsterkanten ferdig, og jeg har begynt på hovedfargen. Det skal ikke være mer mønster oppover skjørtet nå, så det er bare å strikke og passe fellingen oppover:)


Bildet yter ikke fargene retterdighet, for de er vakrere enn de ser ut her. Hovedfargen er mer varm, mørk rosa og heller ikke mot lilla slik bildet kan antyde.

Kjolen blir helt klart god og varm, for det er 100% ren ny ull. Jeg synes også at det er et veldig behagelig garn å strikke med. Stikker med pinne 4,5.

Av sissi-mor - 4 maj 2008 17:22



Roser regner aldri ned fra himmelen.

Vil du ha flere roser,

må du plante flere busker.

                                           - George Eliot -

Av sissi-mor - 3 maj 2008 18:58


Jeg tror nemlig ikke at jeg kommer mer på blogg i kveld før jeg skal på jobb. Jeg klarte ikke vente, så jeg har så smått begynt på kjolen!

Tenkte å "prøve" garnet litt, for dette er helt ukjent for meg. So far so good:)

Jeg var litt usikker på selve hullmønsteret, men nå har jeg strikket den første rapporten av i alt 6, og jeg tror det er overkommelig. Skal ikke ha den med på jobb til natten,men vil prøve å komme litt lenger på den..


Det ER lett å bli hekta på dette her, slik at det er vanskelig å legge det fra seg.... Enn så lenge er det morsomt - den første cm av kjolen..

Av sissi-mor - 3 maj 2008 15:08


Tidligere i  uken bestilte jeg meg garn til en Klukkakjole, og i dag lå det adressekort i posten til meg. Så da var det bare å styrte i vei til Kiwi og hente pakke:)

Jeg var veldig spent på rosafargen(synes jeg hører min mor allerede: "Rosa til deg i DIN alder!"). Jeg åpnet pakken allerede i  bilen, for jeg klarte ikke vente noen minutter til jeg kom hjem, og jeg ble gledelig overrasket over rosafargen. Den er mer røsslyng-rosa, skarp gammel-rosa, eller hva jeg skal si.

Si meg; ser ikke denne pakken her INNBYDENDE ut???


Jeg gleder meg til å ta fatt, men det blir nok å strikke sokker i ledige stunder på jobb i natt allikevel. Ser for meg at jeg trenger å sitte hjemme i ro og fred for å strikke den hullkanten nederst..

Av sissi-mor - 3 maj 2008 15:07



Vennskap er å møte en annens behov

på en praktisk måte.

                  - Beverly LaHaye -



Av sissi-mor - 2 maj 2008 21:05


Nå er det ikke lenge før jeg skal begynne å forberede meg til å gå på jobb. Ser litt på tv sammen med ungene, slapper av litt etter å ha tatt et deilig bad.

Hoster noe enda, men håper den forsvinner snart.

Vil ønske alle en riktig god aften videre, med påfølgende god natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards