Direktlänk till inlägg 11 maj 2008

Kommer ikke utenom - Rod Stewart

Av sissi-mor - 11 maj 2008 22:29


Jeg var vel 14-15 år da jeg oppdaget Rod Stewart også, tenker jeg. Åh,var ikke han dyktig? "Sailing" var jo et kapittel for seg, men jeg husker en annen hit han hadde....og det var ikke bare-bare....


Jeg tror jeg hadde kommet på gymnaset da "Do you think I'm sexy" slo an. Dette begynner å bli noen år siden, og kanskje var verden litt mer uskyldig da? Ikke var det musikkvideoer på tv eller you tube heller,,,,

Bildet er fra http://www.gusstewart.com/custom/Rod%20C1%20A.JPG


Nå tror jeg også at jeg har funnet en lenke til en liten videosnutt fra "dengang da" http://www.youtube.com/watch?v=M2O3Peo2Ozo


Spilte også denne vanvittig mye....stakkars foreldrene mine som sovnet utslitt til denne sangen dundrende gjennom huset:

http://www.youtube.com/watch?v=Edz4Fd969Yg&feature=related


Det er virkelig morsomt å høre dem igjen- massevis av år siden sist...ja, jeg synes de godt kan tåle å bli hørt igjen:)

Minner, minner....

 
 
Anneli

Anneli

12 maj 2008 08:51

Rod Stewart, man får knottror på armen. Jag har just suttit och sjungit Sailing för full hals här i min ensamhet. Underbart!

http://annelius.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

12 maj 2008 12:21

Anneli: Tror Rod Stewart var mitt første STORE idol etter ABBA.Men absolutt "alle" likte jo ABBA i sin tid.... Sailing får nok mange til å få frysninger....

 
Ingen bild

Anneli

12 maj 2008 12:54

Jag vet inte om hur det var i Norge, men här i Sverige hörde alla på ABBA, men av någon anledning var det "skämmigt" att erkänna att man lyssnade på de. Deras musik var igentligen väldigt före sin tid.
Mina första idoler hette NOICE, ett svenskt band. Kompisen lyssnade på Gyllene Tider. Nu efter åt upptäckter jag att jag var nog ganska sorgsen som ung. Texterna var verkligen "svarta" och sorgna. Medans Gyllende Tider bara var kärlek. De håller ju fortfarande. För 4 år sedan var jag och 56000 till och lyssnade på dem på Ullevi. DET var mäktigt. Alla, gammal som ung, kunde varenda text.
Vad vore livet utan musik?

 
Ingen bild

Sissi

12 maj 2008 13:00

Anneli: Var helt ok med ABBA her på landsbygden hvor jeg vokste opp:) Gyllene tider var STORE da jeg var russ, tok examen artium på videregående, i 1981...När vi två blir en...Hvem sang ikke den?
Nå ser jeg at min datter på 18 har lastet ned samme sang og har på spillelisten sin..
Livet UTEN musikk?? Hvilket liv???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards