Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

Jeg tror jeg takker for meg allerede nå

Av sissi-mor - 3 maj 2008 18:58


Jeg tror nemlig ikke at jeg kommer mer på blogg i kveld før jeg skal på jobb. Jeg klarte ikke vente, så jeg har så smått begynt på kjolen!

Tenkte å "prøve" garnet litt, for dette er helt ukjent for meg. So far so good:)

Jeg var litt usikker på selve hullmønsteret, men nå har jeg strikket den første rapporten av i alt 6, og jeg tror det er overkommelig. Skal ikke ha den med på jobb til natten,men vil prøve å komme litt lenger på den..


Det ER lett å bli hekta på dette her, slik at det er vanskelig å legge det fra seg.... Enn så lenge er det morsomt - den første cm av kjolen..

 
 
eva

eva

4 maj 2008 09:27

Ska bli spännande att se hur den ser ut när den blir färdig. Då får du mannekänga för oss här på bloggen. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

4 maj 2008 13:00

Blir inget nytt i bloggen idag, jag orkar inte ens tanken på att skriva. Håller på att sortera garner. Sockan är upprepad nu. Valentine nr 2 är snart klar. Jag återkommer hos mig imorgon när det blir lugnt här. Hoppas din sista jobbnatt för denna period går fint.

 
Ingen bild

Sissi

4 maj 2008 17:13

eva: Jeg tror kanskje ikke at en slik type kjlole er spesielt flatterende for min kropp, så dette med å vise meg i kjolen på blogg etterpå...vel, jeg har mine tvil....

Lotta: Jeg skal ikke skrive mye i dag, jeg heller...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards