Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

Garnet mitt kom i dag!

Av sissi-mor - 3 maj 2008 15:08


Tidligere i  uken bestilte jeg meg garn til en Klukkakjole, og i dag lå det adressekort i posten til meg. Så da var det bare å styrte i vei til Kiwi og hente pakke:)

Jeg var veldig spent på rosafargen(synes jeg hører min mor allerede: "Rosa til deg i DIN alder!"). Jeg åpnet pakken allerede i  bilen, for jeg klarte ikke vente noen minutter til jeg kom hjem, og jeg ble gledelig overrasket over rosafargen. Den er mer røsslyng-rosa, skarp gammel-rosa, eller hva jeg skal si.

Si meg; ser ikke denne pakken her INNBYDENDE ut???


Jeg gleder meg til å ta fatt, men det blir nok å strikke sokker i ledige stunder på jobb i natt allikevel. Ser for meg at jeg trenger å sitte hjemme i ro og fred for å strikke den hullkanten nederst..

 
 
Ingen bild

Charlotte

3 maj 2008 15:24

Spännande, jag ser fram emot att få se när du börjat. Haha... min mamma skulle nog kunna kläcka ur sig något liknande fast mer att "den passar nog bättre på T" (svägerskan alltså, inte min T haha)

 
Ingen bild

Sissi

3 maj 2008 16:17

Lotta: Jeg er så glad for at jeg ikke lenger orker bry meg om hva andre måtte mene om mine valg, meninger og interesser. De er viktige for meg, og da holder det:)
Spent på kjolen da, om det er noe jeg vil bruke når jeg er ferdig med den.
Eller vil det bli et poncho-prosjekt...som jeg gledet meg til, likte å strikke...men ikke å bruke?? (men det betinger jo at jeg klarer å bli FERDIG da..lenge siden jeg hadde et så stort prosjekt nå, over 20 år!)

 
Anneli

Anneli

3 maj 2008 20:18

Vilken snygg klänning!!!Vill också ha :)

http://annelius.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

3 maj 2008 21:12

Anneli: Ja, jeg tror også den blir bra. Garnet er deilig å strikke med også.

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

4 maj 2008 08:22

Spännande och vilka färger, snyggt, gillar den gröna och lila/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

4 maj 2008 08:38

Kostade allt garnet bara 300 norska kronor? Den vita toppen (se min blogg) kostar 700 svenska kronor att sticka!

 
eva

eva

4 maj 2008 09:26

Vilka snygga färger! Nu dröjer det väl inte länge förrän du stickat klart. Ha en bra dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 maj 2008 17:16

Dockmamman: Fargene er finere i virkeligheten enn de blir på bilder. Koselig å se deg innom her igjen:)

Lotta: Tror frakt er 70, og jeg bestilte to nøster ekstra, for jeg vil ha kjolen lengre, og da kom regningen på 472. Synes ikke det er dyrt. Mønsteret kostet 22 det også. Jeg skal helt sikkert bestille mer derfra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards