Direktlänk till inlägg 11 maj 2008

Nedtur for den ferdige Klukka kjolen min

Av sissi-mor - 11 maj 2008 19:36


Jeg ble ferdig med den flere ganger omtalte Klukka kjole nå for en liten time siden, og bestemte meg for å prøve den  før jeg sydde sammen oppe på skuldrene.

Det var bra at jeg gjorde det, for jeg så at den var 7-8 cm for kort fra livet og opp til ermehullet begynte. Nå hadde jeg for en gangs skyld fulgt mønsteret til punkt og prikke...og så glemmer jeg å ta hensyn til at jeg er så lang i ryggen...

Kanskje kunne jeg  bare ha strikket skulderstroppene litt lenger, det KUNNE ha fungert bra, for jeg sjekket det litt også. Men JEG ville ha visst at det ikke var slik den egentlig skulle være.


Så jeg har rakk opp hele kjolen fra felling til ermehull og opp, det vil si hele helgens strikking, det. Nå har jeg til og med fått plukket alle maskene opp på pinnene igjen, så det verste er gjort. Dette har ikke tatt fra meg lysten til å strikke videre.


Setter inn bilde jeg tok da selve mønsteret på den var ferdig strikket, det pynter opp på bloggen min:)

 
 
Charlotte

Charlotte

11 maj 2008 20:12

Hejapå! Jag lider med dig, jag fick repa upp sockan igår. Kunde inte svara på ditt sms för det var slut på batteri i T:s telefon. Jag har som dig insett att det är lika bra att repa upp annars hamnar det man stickat bland de andra ufona.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 maj 2008 21:50

lotta: Egentlig så var det ikke så ille som jeg hadde trodd å ta opp igjen kjolen. Har opplevd det verre å ta opp igjen noen få omganger på en sokk...Nå har jeg felt til ermer en gang til, og strikket et par omganger på ryggen.

 
eva

eva

12 maj 2008 12:31

Tråkigt för dig att behöva repa upp det du har stickat, men det går ju inte att ha en klänning som inte passar. Lycka till och ha en bra dag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

SISSI

12 maj 2008 12:43

eva: Det var ikke så ille som jeg fryktet å rekke opp igjen. Det aller verste ville være å gjøre ferdig et såpass stort plagg som du vet du ikke kommer til å bruke fordi du ikke er fornøyd med det.
ha en fin dag, du også.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards