Direktlänk till inlägg 11 maj 2008

Dancing in the dark - Bruce Springsteen

Av sissi-mor - 11 maj 2008 23:01


Dette er også en sang som det ikke er lett å bli lei av. For ikke å snakke om så flott Bruce Springsteen var her da..

ikke rart hun så helt lamslått ut, hun som ble buden opp til dans.


Jeg?  Nei,jeg ville ikke blitt lamslått, jeg ville vel bare besvimt stille og rolig..


Kos deg med denne: http://www.youtube.com/watch?v=Pk8VZgJkpeg

 
 
christel

christel

11 maj 2008 23:16

Hej Sissi. Tittar in för o önska dig en härligt go morgondag o tack för dina goa kommentarer på min blogg det betyder så mycket o man känner sig inte helt ensam i denna kamp. Va rädd om dig Stora kramen från Christel

http://www.kristallens.blogg.se

 
Ingen bild

Sissi

11 maj 2008 23:21

christel: Jeg håper at mange som leser min blogg kommer innom din, for det du skriver er helt enestående. Jeg tviler sterkt på at jeg ville ha klart å ha et slikt pågansmot, humor og livsglede dersom jeg var i samme situasjon. Jeg blir rett og slett rørt når jeg leser bloggen din. Du er et fantastisk menneske, og det håper jeg du er klar over!!!
ta godt vare på deg selv, vennen min!!

 
Yvonne

Yvonne

13 maj 2008 18:43

Min vän har alla dessa cd:ar med Bruce Den Store! De är oöppnade och sledes inte spelade....En dag blir denne store artist borta. Undrar vad de får för ett värde då, dessa cd:ar...? Men hade jag dom skulle jag ju spela dom!!!!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

14 maj 2008 17:52

Yvonne: Håper dne dagen er langt unna da mine store idoler er borte. Musikk er til å spilles og nytes, ikke ha lagt bort i plast og gjemt unna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards