Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Jeg har begynt på min Klukka kjole

Av sissi-mor - 4 maj 2008 17:30


I går ettermiddag begynte jeg på kjolen min, og nå er mønsterkanten ferdig, og jeg har begynt på hovedfargen. Det skal ikke være mer mønster oppover skjørtet nå, så det er bare å strikke og passe fellingen oppover:)


Bildet yter ikke fargene retterdighet, for de er vakrere enn de ser ut her. Hovedfargen er mer varm, mørk rosa og heller ikke mot lilla slik bildet kan antyde.

Kjolen blir helt klart god og varm, for det er 100% ren ny ull. Jeg synes også at det er et veldig behagelig garn å strikke med. Stikker med pinne 4,5.

 
 
Anneli

Anneli

4 maj 2008 17:45

Jag följer med spänning hur den blir. Färgerna är verkligen vackra.

Får jag länka till dig?

http://annelius.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 maj 2008 17:54

Anneli: Visst får du lenke til meg:) Bare koselig det, og så lenker jeg til deg - for all enkelhets skyld.

 
eva

eva

4 maj 2008 18:15

Ja, det dröjer väl inte länge förrän den är färdig. Ok, då. Nästa helg delar vi på solen :-) Ha en bra kväll. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 maj 2008 18:32

eva: Det tar nok sin tid å \bli ferdig med denne kjolen...,men jeg har det ikke travelt.
Høres ut som om neste helg blir bra med sol - visste vel jeg kunne stole på deg.

 
Charlotte

Charlotte

4 maj 2008 19:28

Det blir jättesnyggt! Jag är klar med mina valentine sockar, men vad jag ska sticka nu vet jag inte. De opal kanske.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 maj 2008 20:42

Lotta: Ja, den blir fin, men det vil jo ta sin tid å bli ferdig med den. Ikke for det, det er lengt til det blir kjølig nok til å bruke en ULLKJOLE da..

 
yvonne

yvonne

5 maj 2008 08:12

Oh vilken läcker kjol och härliga färger. Ser fram emot då den är klar

http://ygradin.blogg.se

 
Xena

Xena

5 maj 2008 11:08

Du är sååå himla duktig.
Jag bli imponerad av allt ditt stickande.
Jätte fint, verkligen.
Själv ska jag ut i trädgården snart igen.
Där trivs jag nu när värmen har kommit och fåglaran sjunger hela dygnet..
Ha en fin dag min vän

Xena

http://stollan.blogspot.com

 
Ingen bild

Charlotte

5 maj 2008 13:11

Det blev det godaste bröd jag bakat på länge! Varför skrev jag inte ner hur mycket jag hade i av varje ingrediens!! Hoppas du har en trevlig dag.

 
Ingen bild

Sissi

5 maj 2008 13:15

yvonne: Ja, jeg ser også frem til når den blir klar:)Fargene er faktisk finere i virkeligheten enn de er på bildene.

Xena: Jeg var ute i hagen fredag. har vært noe regn siden da, og da er det ikke hagevær..
Det er virkelig morsomt å strikke...så da holder jeg på med det:)

Lotta: Er det ikke typisk at man ikke husker hvor mye av hva man har nedi når man baker på en slump. Jeg pleier alltid bare ta hva jeg har når jeg baker brød...

 
Ingen bild

Babbelmoster

6 maj 2008 17:39

oj så vackert - vad du är duktig!!!
ha en bra kväll - kram

 
Ingen bild

Sissi

6 maj 2008 17:55

Ja, den er vakker - i alle fall det jeg har strikket hittil. Håpet er at den skal bli ferdig før vinteren da.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards