Direktlänk till inlägg 1 maj 2008

Sissi-mor som UNG 80 tallsmor..

Av sissi-mor - 1 maj 2008 16:00


eva etterlyser bilde av min eldste datter, men siden hun ikke bor hjemme lenger så er det ikke så lett å få spontane bilder av henne.

Via msn har hun oversendt noen, og jammen hadde hun et av henne og meg våren -88...

Hun var 7 år, og jeg var 25... Tannløs var hun også på den tiden....

Jeg var ivrig kunde hos frisører som kunne ta permanent:)

 
 
Charlotte

Charlotte

1 maj 2008 16:10

Hej där, det känner jag igen! Jag har foto på dig och L sedan den tiden! Åren går. Fotot på dig och L är när hon har fågeln på huvudet. Det måste ha varit samma år som vi började skriva till varandra, för det är väl 20 år sedan i år. Nu ska jag verkligen ta mig ut och köpa glass.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

1 maj 2008 16:16

Lotta: Ja, jeg husker det bildet av Pelle. Vi har bilder av undulaten mens den sitter på hodet henne, på tallerken med grøt,til og med på kanten av en fullkornskorpe med ost når hun spiser fra den andre kanten.
Det var en flott fugl, vi fikk aldri noen så tamme som ham.
Det er lenge siden....

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

4 maj 2008 08:19

Roligt med 70 och 80-tals biler. Mina sådana bilder brann upp i mitt föäldrahem men jag tror jag har kvar någon så jag ska lägga ut någon.

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 maj 2008 17:21

Dockmamman: Var datteren min som sendte dette til meg her om dagen da det eva etterlyste bilde av henne...Ja, det var den tiden man var ung og slank,,,,,det er man ikke lenger!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards