Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

MIAMI VICE - den originale

Av sissi-mor - 25 februari 2008 13:45

I dag kom denne filmen dumpende ned i postkassen, til sønnens store glede... For ham, som liker skyting, biler.... Dette kan være ok underholdning for ham

Selv er jeg litt spent på hvordan det vil bli å se igjen denne filmen, for den var STOR her i landet på 80-tallet.


80 tallet da MENN....gikk i rosa t-shirts

                              - sluttet å barbere seg hver dag

                              -  begynte å bruke dress mer "casual"

                              - ikke behøvde sokker i skoene

                              -  var like velkledde, rene og pene, uansett hvor mye

                                bomber de sprengte, brennende biler de ble slengt ut

                                av, slåsskamper de gikk seirende ut av...i Miami...


Filmen har 22 episoder, og består av 8 plater. Den er innspilt i 1984/85. Spilletid er omtrent (eller approximately som det står på coveret) 17 timer 45 minutter.

Ja, man får strikket litt da :)


Nå er gamle mor veldig spent på hvordan denne filmen har holdt seg. Er den ok underholdning, eller er den rett og slett kjedelig?  For noen år siden fikk jeg endelig tak i Saturday Night Fever - gud, som jeg i sin tid elsket John Travolta!!, men det var en skuffelse å se igjen DEN filmen. Kjedelig, kjedelig....nesten like kjedelig var Purple Rain også.

Men TRONEFUGLENE og MOT ALLE VINDAR holdt seg bra. Men sa var Richard Chamberlain og Jon English vakre, de også.

Det var nesten så at man kunne føle et visst behov for å konvertere i sin tid....dersom det var SLIKE prester som forrettet under de katolske gudstjenestene......men det var det ikke her i Norge i alle fall....

Nei, jeg ble ingen katolikk. 

 
 
Tindra

Tindra

25 februari 2008 14:11

Åh..
Jag tittade ochså på dom killarna varje vecka..
Tyckte dom var både snygga och coola.
*hmmm* men det var då det..
Finns många skådespelare idag om är mer värda att tråna efter..
Hoppas allt är bra med dig
Kram
Tindra

http://mindag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

25 februari 2008 14:50

Tindra: Jeg har det så bra jeg kan ha det når snøen faller tett og jeg er frossen og lengter etter vår:)

 
eva

eva

25 februari 2008 18:05

WOW! Säger jag bara, vilka snygga gossar. Följde serien också när den gick. Kul att återuppliva gamla minnen och skratta åt klädsel, frisyrer mm. Passa dig så att du inte får fyrkantiga ögon :-) Kramar

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

25 februari 2008 20:50

eva: Jeg så noen episoder og det var faktisk morsomt. Han var nå pen, Don Johnson, jeg syntes jo det....og skjønner fremdeles hvorfor!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards