Direktlänk till inlägg 22 februari 2008

Dårlig gjort av journalister! ! !

Av sissi-mor - 22 februari 2008 12:32

Her slår jeg intetanende på pc'en, og skal på bloggen min- glad og fornøyd. Har kjørt datter M, plukket med en venninne av henne underveis, også HUN  heter på M. Så satte jeg dem av hos min M sin kjæreste T. De var glade og forventningsfulle ved tanken på turen.

Gikk inn til T da for de GLEMTE at de hadde bagasje med seg, siden de skal til Nord Afrika en uke på tur....Nei, ikke lett å huske ALT...


Så er jeg på nettet da., og det FØRSTE jeg ser er store bokstaver om at et FLY med 46 mennesker ombord har styrtet!!!


Styrtet!!! 

STYRTET!!!

S  -  T  -Y  -  R  -  T  -  E  -  T  ! !


Hei, hva slags nyheter er det å servere en mor, når datteren hennes snart skal sveve nedover Europakartet og over det digre, dype Middelhavet????


Ja, jeg må spørre! Hva med VÆR VARSOM-PLAKATEN journalister liksom skal ha i tankene?

Gjelder ikke DEN lenger, da altså?

Som om det ikke kunne stått noe om alle de tusenvis av fly som har lettet og landet helt greit i dag?


Men nei da, her skal vi ikke hjelpe noen å få tankene bort fra at hennes datter skal oppi luften i en metallklump med vinger og full av folk og bagasje.....


Nei da.....her får alle tanker spinne vilt ....

 
 
Charlotte

Charlotte

22 februari 2008 15:02

Nej, det är inte sådant man vill bli serverad i ansiktet när man slår på datorn och dottern snart sitter i "stålfågeln"... mycket därför jag inte flyger, kan inte ens se filmer om översvämmningar... önskar jag kunde prata bort en stund med dig men gissar du är på jobb nu.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

22 februari 2008 18:01

Ja, så är det tyvärr journalisterna gör. Allt för att sälja tidningar eller sin nyhet. Av någon anledning är det dåliga nyheter som säljer och så länge vi människor går på det spelet, så länge kommer det att fortsätta. Har tyvärr ingen lösning på det hela. Men kan bara säga till dig att tänka positvt. Det mesta här i livet går faktiskt bra. Hoppas din dotter får en härlig vecka och att du får en vecka utan en massa oroliga tankar för hur det ska gå för henne. Ha en skön fredagskväll. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

22 februari 2008 21:03

Jeg har hatt en fin ettermiddag og kveld på jobb. M kom seg fint til flyplassen, flyavgangen ble tre kvarter forsinket pga pause for noen ansatte.
Jeg tror nok turen går helt bra. Jeg uroer meg egentlig ikke. Man kan jo falle ned sin egen kjellertrapp og brekke nakken, for den del...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards