Direktlänk till inlägg 8 februari 2008

Mitt mål for dagen

Av sissi-mor - 8 februari 2008 09:24

Jeg skal på jobb i dag, begynner 14.45 og slutter 22.15 Jeg håper det vil bli en relativt rolig vakt, uten for mye mas og stress. Tror nok det blir slik.

Men før jeg kommer så langt, har jeg tenkt å skrive et brev. Det er det eneste målet jeg har satt meg for i dag.

Jeg har en brevvenninne som har vært nødt til å vente på brev fra meg lenge, lenge nå. Kanskje hun ikke husker meg lenger heller, for alt jeg vet.


For å motivere meg for brevskriving har jeg til og med printet ut skrivepapir og konvolutter,men...inspirasjonen kommer ikke i alle fall.

Jeg har lagt det frem, klart til bruk, sammen med en god penn. No inspiration what so ever!

Jeg har tatt med teen min inn på lillerommet, for muligens vil jeg klare å begynne på brevet her på dataen.

Jeg har ikke lyst til å gi opp skrivingen, så jeg må bare prøve alle muligheter. Dette er en hobby som har gitt meg så mye, og hva med den dagen jeg atter føler for å skrive brev - og ikke har noen å skrive til? Hva da?


Samtidig er jeg fullt klar over at bloggen tar mye av tiden og inspirasjonen min - og jeg er også klar over at det er på bekostning av skrivingen.

Men det tar jeg som personlig utvikling. Jeg gjør nå noe jeg ikke har tort å gjøre før; det er spennende, det også.

Det er klart at jo flere hobbies man har, jo mindre tid blir det på dem, når ikke tiden man har til rådgihet forlenges tilsvarende....


Men jeg vil fortsette å blogge

                                  å strikke

                                  å skrive brev


Jeg sier som Ole Brumm(Nalle Puh i Sverige; han er min store helt!)

Ja takk, begge deler!

 
 
Tindra

Tindra

8 februari 2008 10:55

När jag läser hos dig så inser jag hur länge sen det var jag skrev brev med penna och papper.
Nu blir det ju bara dessa opersonliga mail istället. När jag var väldigt ung hade jag brevvänner runt om i världen.
Nu har jag mailvänner.
Men visst vore det roligt att få ett handskrivet brev i brevlådan någon gång och inte bara räkningar och reklam.

Ha det nu så gott min nya vän.
Kramar
Tindra

http://mindag.bloggagratis.se

 
Charlotte

Charlotte

8 februari 2008 10:57

Den kommer kämpa på du med breven! Jag blir inte klok på vad olika bolag tar för sms till Norge, ett var i alla fall ca 40 öre billigare och ett annat ger inte klara besked... skrev om det i min blogg. Ha det bra idag.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 februari 2008 11:34

Tindra: Nå har jeg det godt, for jeg lever lenge på det faktum at jeg har skrevet et brev. Sender mye sms jeg,,,,det er så raskt..Men pengene går fort der også.
Lotta: Ja du...brev og sms...alltid noe...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards