Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Klukka kjole

Av sissi-mor - 14 maj 2008 17:56


I kvelds skal jeg hekle litt på klukka kjolen min. Rundt ermer og hals skal det hekles en enkel kant, og det er det som gjenstår på  den nå.


Jeg ble ferdig med alt det andre på den i går før jeg gikk på jobb, og jeg har til og med festet trådene på den.

Jeg er overrasket over hvor raskt det gikk å bli ferdig med den, men den var jo veldig enkel da, og mønsteret var også lett.


Har ikke lyst til å strikke sokker mens jeg er i Rendalen, men jeg har ikke noe annet prosjekt på gang.

Jeg har veldig lyst å strikke et teppe, for jeg har fått låne et spennende mønster av en venninne av meg...

Kan ialle fall IKKE være uten strikkepinner og garn i flere dager  - DET er nå helt sikkert.

 
 
Ingen bild

Ellen

14 maj 2008 22:33

God tur!

 
Ingen bild

Sissi i Rendalen

15 maj 2008 17:21

Ellen: Takk for det! Nedtur å kjøre litt i sludd da....Regn her, men det var det hjemme også - så vi sipper slite med hjemlengsel.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards