Direktlänk till inlägg 3 februari 2008

Grattis, grattis, Lille Marit!

Av sissi-mor - 3 februari 2008 00:14

Hurra for deg som fyller ditt år -

ja, deg vil vi gratulere!

Alle i ring omkring deg vi står,

og se; nå vil vi marsjere.

Bukke, nikke, neie,

snu oss omkring;

danse så for deg med

hopp og sprett og spring.

Ønske deg av hjertet alle gode ting

og si oss så hva vil du mere:

GRATULERE!!!!


I dag for 18 år siden fødte jeg mitt andre barn, en flott datter som vi kalte Marit. Hennes stolte storesøster ble 9 år bare 8 dager senere, og hun var mektig fornøyd over å få en søster.

Familen for øvrig var like glade og fornøyde med resultatet.

Det har gått 18 år.

Fylt med glede og sorger, for dagens jubilant som for oss andre.

18 år er mange dager og mange timer, men det har gått så FORT!

Nå er min lille Mammers myndig; hun kan lovlig kjøpe tobakk, øl og vin, hun kan gifte seg uten min tillatelse, og hun kan stemme når det er valg....

men ikke søren om hun kan holde rommet sitt ryddig!


Heppi børsdei, Mammers!

 
 
Ingen bild

Marit

3 februari 2008 00:30

Jodda, bare kom med det styggeste bilde du fant :)

 
Ingen bild

Sissi

3 februari 2008 00:36

Marit: Du var 10 dager på bildet, og et vakkert barn:) Var tatt den første gangen du møtte Oldemoren din, og det var hun som holdt deg da dette bildet ble tatt. Vi brukte dette bildet til takkekort for alle gavene du fikk da du ble født!

 
Ingen bild

Marit

3 februari 2008 00:58

Såppas!

 
Charlotte

Charlotte

3 februari 2008 09:38

Vi gratulerar, vi gratulerar från Sverige!! Redan 18! Om du hade bott i Sverige hade det gällt 20 år för att köpa alkholdrycker på systemet men på krogen får en 18-åring köpa - sickna idéer det är här. Grattis i massor!!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

3 februari 2008 09:57

Charlotte: Gratulasjonene overbringes - antar hun er innom og sjekker litt iblant. Av kommentarene ser jeg jo det.

 
Dockmamman

Dockmamman

3 februari 2008 10:52

Grattis till din dotter och dig som har så fina barn...
Jovistt Ida-kristan är mitt sista helsyskon sedan har jag 4 syskon därefter så vi är 9st och jag är äldst och min yngsta syster är 13, vi är 8 tjejer och en bror *Ler*

Var och grattade min son på 21 års dagen igår/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

3 februari 2008 19:31

Dockmamman: Var inne hos deg og tittet på konfirmanten,og ga forsinkede gratulasjoner til sønnen. Og kunne ikke unngå bemerke en ytterst spesiell frisyre på bildet:)
Nå er selskapet for lille Marit over, og oppvasken er tatt. Nå skal jeg slappe av.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards