Alla inlägg under mars 2008

Av sissi-mor - 20 mars 2008 15:21



Hva er det som betegner suksess?

Hun har oppnådd suksess som har

levd godt,

ledd ofte og elsket mye,

som har oppnpdd koke menneskers respekt

og småbarns kjærlighet,

som har fylt sin nisje og fullført sin oppgave,

som har forlatt verden i bedre stand enn hun fant den,

som alltid hat lett etter det beste i andre

og selv gitt det beste hun hadde.

- Bessie Anderson Stanley -



Av sissi-mor - 19 mars 2008 12:32

Nå ringte de nettopp fra bilverkstedet der jeg satte inn bilen til reparasjon på mandag.

Bilen min er ferdig reparert, og det var bare å komme og hente den:)

Datter M dro sammen med kjæresten for å hente den i all snøen som har kommet - og fremdeles kommer i store mengder.


Jeg vet ikke hvor dyrt det ble, for de sender ut regning senere.

Javel, da kan jeg nyte påsken og INNBILLE MEG at det ikke blir noe særlig stor regning:)


Ha en flott dag, alle sammen, og så håper jeg at det er vårfornemmelser hos dere.

Jeg tror mitt lille hjemsted går mot en ny is-tid. Det virker slik på meg her jeg sitter på lillerommet og ser ut...

Stakkars meg som ikke liker snø og is..

Av sissi-mor - 19 mars 2008 12:31



Når dere er ett i ånden,

er en annen kvinnes beste også til ditt beste.

Dere arbeider for hverandres beste.

                                                  
                 
- Ruth Senter -

Av sissi-mor - 18 mars 2008 13:18

ANGELS FALL

- Livsfarlig utsikt -


Som den eneste overlevende etter en massakre på en restaurant i Boston der hun var kokk, er det ikke rart at Reece Gilmore vil flykte fra sitt liv. Hun begir seg ut på veien uten noe spesielt mål, desperat søkende etter en ny start.

Når hennes bil streiker i en pittoresk by i Wyoming, tar Reece seg jobb i den lokale restauranten for å tjene nok penger til å komme seg videre. Men i takt med at hun blir kjent med byens innbyggere, spesielt den unge, stilige forfatteren Brody - overveier hun å legge fortiden bak seg og slå seg ned i byen, inntil hun blir vitne til et mord mens hun går tur.

Hun tvinges igjen til å lide seg gjennom et traue, og ikke bare på grunn av mordet - når politiet undersøker mordet, finner de absolutt ingen spror av at det har skjedd, og tviler på hennes historie - noe som fører til at Reece selv begynner å stille spørsmål ved sin egen forstand.


***   ***   ***

Produksjonsår: 2006

Skuespillere: Heather Locklear, Jonathon Schaech

Spilletid: Ca 1 time 31 minutter.

Av sissi-mor - 18 mars 2008 13:11

CAROLINA MOON

-Vennskap til døden -


Tory vender til bake til sin hjemby for å gjøre opp med sin fortid. Tross at hun er synsk forsto Tory at det ikke skulle bli lett å vende tilbake. I takt med at minnene vender tilbake, kommer også grusomme bilder tilbake, bilder hun så for glere år siden, da hennes barndomsvenninne Hope ble brutalt myrdet.

Og som om dette ikke er ille nok, oppdager Tory at Hopes død bare var begynnelsen på en rekke mord som har fortsatt hvert år siden den forferdelige dagen.

Og det aller verste? Denne sosiopaten har tålmodig ventet på at Tory skal vende tilbake.

Så nå har hun to valg - å bruke sine avernaturlige krefter til å fange morderen, eller bli hans neste offer!


***   ***   ***

Produkjsonsår: 2006

Skuespillere: Claire Forlani, Oliver Hudson

Spilletid: ca 1 time 32 minutter.

Av sissi-mor - 18 mars 2008 13:02

MONTANA SKY

-Farliga vidder-


Når den rike storfe-oppdretteren Hack Mercy dør, etterlater han sin store ranch i Montana til sine tre døtre - som alle er halvsøstre og ikke kjenner hverandre i det hele tatt- Men det viser seg at militimillionæren hadde et siste ønske som må oppfylles innen hans formue kan deles ut.

I følge hans testamente kommer de tre kvinnene til å dele arven på ett vilkår: at de  må bo sammen på ranchen et helt år-

Trioen forventer ikke at denne påtvingede familiegjenforeningen skal bli en dans på roser, men  de har ikke regnet med en sabotør midt iblant dem, som er fast bestemt på at de skal mislykkes.

Nå må de tre søstrene ta fatt på farens uoppgjorte forretninger dersom de skal ha en sjanse til å få arven.

Dette er en uforglemmelig familiesaga om rikdom, kjærlighet. gåter og mord.

 ***   ***   ***


Produsert: 2006.

Spilletid: ca 1 time 31 minutter.

Skuespillere: Ashley Williams, Charlotte Ross, John Corbett.

Av sissi-mor - 18 mars 2008 12:55

Klokken er ikke så mye, og egentlig burde jeg ha sovet enda. kom hjem fra nattevakt halv åtte, og jeg regner med jeg må ha sovnet i åttetiden.

Våknet en liten runde i ti-tiden, men sovnet igjen. Halv tolv våknet jeg på nytt og fikk IKKE sovne til igjen.

Nå har jeg spist frokost, ute snør det ganske tett...og der kommer posten...

Jeg ser at hun som kjører post i dag har mye hun legger i postkassene, der er fire kasser som står der - og i min legger hun en sending som er så stor at lokket ikke kan lukkes ordentlig.

Da må jeg avslutte for nå, og se hva som kom i posten...

Av sissi-mor - 18 mars 2008 12:53




Jeg har gått for å finne meg selv.

Hvisk jeg skulle komme hjem

for jeg kommer tilbake,

så hold meg der!

- Barbara Johnson -                         

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards