Direktlänk till inlägg 26 februari 2008

SMS FRA TUNISIA ! ! !

Av sissi-mor - 26 februari 2008 14:57

For en liten stund siden plinget det inn en sms fra Tunisia, fra min ferierende datter M... (Denne benevnelsen minner meg litt om Fragglense onkel Reisende Mac..uten sammenligning forøvrig!)

Hva skal jeg TRO ? ? ?

Uthevet skrift er det jeg som står for... og slik er mld.

Nå har vi nettopp vært i ørkenen og overnattet.

Det er kjempevarmt, men kaldt om natten.

Jeg har blitt bitt en del ganger,

men det går bedre nå.

Vi har ikke stoppet til nå, så

jeg har ikke fått tak i kort eller noe.

Jeg slår på mobilen i kveld, dersom det er noe,

så snakkes vi.


Slik vil mld bli med hele setninger på bokmål, som jeg skriver. M skriver sine mld på dialekt.

Ja, jeg må fylle på mer penger på kortet på mobilen hennes, for jeg må snakke med henne. Går fort noen kroner, for det koster litt over 18 kroner minuttet å ringe til Tunisia.

Jeg er nervøs her jeg sitter, hva har bitt henne? Inskter, krypdyr....

Det går bedre med henne nå, og det er godt å vite, men har hun vært syk? Har hun hatt veldig vondt? Er noe av turen blitt ødelagt for henne pga dette?

Unger er nå en pest og en plage til tider, men det er jammen ikke bare lett å være mor heller. Egentlig hadde hun ikke trengt å fortelle meg om disse bittene før hun kom hjem....TRENGER jeg å vite det nå, flere timer før jeg får snakket med henne? 

Vi snakker om TIMER her.....T I M E R....


Jeg gjetter på at tiden ikke flyr i ettermiddag...


 
 
Charlotte

Charlotte

26 februari 2008 15:18

Ajdå, det lät inte så bra men hon mår säkert bra och kanske det är någon insekt som bitit henne... hade de varit värre så hade du nog fått veta. Lova att du skickar sms när du pratat med henne, för nu blev jag orolig jag menar hon är ju långt bort i ett främmande land som inte har samma flora och fauna som vi har. Kram vännen!! Stöttar i tanken.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

26 februari 2008 15:25

Lotta: Det er nok egentlig ikke så alvorlig, sidne jeg ikke har hørt noe. Jeg synes det ville vært verst om hun hadde blitt sengeliggende og gått glipp av noen av opplevelsene der nede...
Jeg skal nok holde deg oppdatert.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards