Direktlänk till inlägg 26 februari 2008

Enda en helt som holder seg bra - på bilde og i lyd

Av sissi-mor - 26 februari 2008 11:10

Jeg må vel nesten ta med et bilde av en annen jeg har hørt mye på - helt fra puddel-rockens dager- Synes han holder seg bra, men det har vel noe med ....alder å gjøre, kanskje?


Han er like gammel som meg, og det ble født mange mennesker i 1962. Over hele verden. Her i Norge også. I min kommune var vi faktisk ett av de STØRSTE konfirmankullene----

Men hvorfor ser jeg ingen slike menn omkring her..... Er MANGE på 45 her også, statistisk sett må det være det.

Men jeg ser ingen..... Nåja, ser og ser....Kanskje "ser" jeg ingen spesielle fordi jeg ikke er interessert i å se etter?

Ja, men da har jeg kanskje mye til gode da; til den tiden jeg VIL se etter...


Men bildet er fint...ja?


(http://i157.photobucket.com/albums/t78/dhalegirl/images767995_JonBonJovi.jpg)

 
 
Leva

Leva

26 februari 2008 11:19

Oj det var en häftig och läcker bild på hunken Jon BonJovi *slurp och dregel* Vilka minnen jag har till BonJovi ;) Kram

http://leva.bloggagratis.se

 
Elzie

Elzie

26 februari 2008 13:56

Här var det bara en massa karlar kan jag se *s*. Ja, det är många som är bra bland de här. Bon Jovi har hållit sig bra genom åren och sjunger bra gör han också. The Boss är väl inte lika snygg men gör ju härliga sånger istället.
Hoppas du har en bra dag min vän.
Kram Elzie

http://essemia.webblogg.se

 
Charlotte

Charlotte

26 februari 2008 14:50

Haha... du det finns inga sådana här heller. Kolla min blogg vi har en inneboende denna vecka. Måste fixa middagen så den är klar, tror jag snart bor i köket!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

26 februari 2008 14:55

Leva: Bon Jovi er flott, ingen tvil om det:) Men jeg VET jo ikke om bildene kan være retusjerte da... KANSKJE ligner han på naboen allikevel....
Elzie, Elzie....er ikke the BOSS PEN???? Lukk opp øynene dine, kvinnemenneske! Åh...sukk hjerte, men brist ikke...
Charlotte: Jeg vet ikke hvor de finnes...jeg har jo vært i Sverige selv....og der var de heller ikke. De er vel alle sammen i Amerika da...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards