Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

God natt fra meg som snart skal på jobb

Av sissi-mor - 24 februari 2008 21:16

Jeg skal gå på jobb om en halvtimes tid, så derfor benytter jeg sjansen til å ønske alle en riktig god natt.

Hunden har vært ute og gjort det den skal før natten, og ungene ordner seg til de skal ta kveld.

Selv skal jeg rydde litt på kjøkkenet og ta med meg noe strikking dersom jeg får tid utover natten. Noe å gjøre blir det nok alltids på jobben også, men det kan fort bli litt tid til pause innimellom også.

Og om litt over ti timer er vakten min over - og jeg kan gå hjem og sove:)

 
 
Charlotte

Charlotte

25 februari 2008 09:12

Vi ska gå på museum idag och titta på en tevespelsutställning på tekniska. Kostar mig och ungarna: 60 + 30 + 30, inte så farligt som jag trodde. Kan alltid hoppas på att de har något extra pris eftersom det är sportlov. T vet inte om han ska med än. Stora M har gått och jobbat, konstigt att han hostar mindre på jobbet. Jag börjar nästan tro han är allergisk mot något. Ha en bra dag och sov så gott.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Leva

Leva

25 februari 2008 10:34

Hej Sissi! Tack för brevet

http://leva.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

25 februari 2008 13:32

Charlotte: Dersom det var snakk om allergi ville han nok vært mer syk "hele tiden" når han var hjemme. Hoste kan jo sitte i lenge, selv om man er "frisk" - godt han er på jobb.
Leva: Bare hyggelig:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards