Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Sissi-mor vil til TALLINN ! !

Av sissi-mor - 24 februari 2008 15:03

I sommer skal jeg ha ferie, den første sommeren på flere år der jeg faktisk skal ha noen uker fri. Har satt ønske om siste uken i juli og de to første i august som mitt førstevalg.


Så er spørsmålet HVOR vi skal reise i år, for noen dager bort...ja, det MÅ vi prøve å få til. Datter M vil til Syden for bad og sol, mens vi andre tre like gjerne vil oppleve saker.

Jeg har tenkt en del, for M sier at hun har snakket litt med venner som IKKE skal til Syden, og de har lyst til Liseberg - av alle ting. I sommer er de flere med sertifikat, så transport burde gå greit...


I fjor var min datter LC og samboer S i Tallinn, og jeg for min del falt for denne sjarmerende byen. Når hun hadde en opplevelse av å gå der og nyte gamlebyen vet jeg det er noe for meg.

Datter A har sjekket priser. Fly fra Oslo tur/retur, 4 netter på hotell i Tallinn kommer på ca 7000. Det er ikke ille. Det som var viktig for henne var at det hotellet HUN ønsker seg har spa, skjønnhetssalong... Det ville uten tvil ha blitt en opplevelse for henne som er så interessert i make-up, hudpleie og velvære...

Sønn S er også interessert i historie og slikt, så jeg tror virkelig dette vil være noe for oss....

Det ville virkelig vært ALLE TIDERS...vi som i perioder knapt har hatt råd til en bytur 3 mil unna her vi bor...


Så kan jeg for min del heller late som om at flyet aldri forlater bakken....

 
 
randi

randi

24 februari 2008 16:38

Riga er og en flott by! Jeg var der i fjor; nydelig gammelby og flott arkitektur. Vil du se bilder klikk her
http://randiweb.com/2008/02/03/arkitektur-i-riga/

http://randiweb.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards