Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

Trenger regnskapsfører - tror jeg...

Av sissi-mor - 19 februari 2008 17:30

Hvor tom i hodet kan man egentlig bli?

Er det tomt når man ikke lenger husker viktige saker? Eller kan man bli MER enn tom....jeg for min del er sikkert SKYLDIG litt hukommelse!

Her har jeg gått og vært stresset for at jeg ikke har fått betalt forsikring på hus og bil, for jeg har rett og slett ikke penger til det. Ja, jeg har vært nervøs!

I dag er jeg inne og sjekker saldo på konto, og hva ser jeg på kontooversikten???  Jo, jeg HAR betalt forsikringen, og det  for nesten to uker siden!

Når jeg betaler regninger skriver jeg alltid dato de er betalt på - og det GLEMTE jeg på denne, slik at jeg har lagt den tilbake i skapet der jeg setter ubetalte....


Nei, dette var jo ikke noen katastrofal feil, men....jeg har vært UNØDIG nervøs og stresset pga dette her.

Ingen som liker at forsikringen ikke er i orden da.....det er jo grunner til at man i det hele tatt tegner forsikring!

Nå kan jeg i det minste kose meg med vissheten om at regninger og økonomi for en stakket stund er i rute - på en måte....nesten...

Den er ialle fall ikke så dårlig som jeg hadde trodd.

Og det må nå sies å være bra....


Jeg lurer på hvordan min mentale tilstand vil bli når jeg blir 80 - når jeg ser hvordan den er når jeg er 45...

Da ungene var små kunne jeg i det minste skylde på AMME-TÅKEN...men den varer nok ikke i nesten 13 år....eller kanskje den gjør det?

Eller kanskje mister man hukommelsen i forbindelse med PMS... kanskje..?

Ja, det er mulig jeg er en medisinsk sensasjon da...eller..? 

Ikke umulig....ikke umulig...


 
 
Elzie

Elzie

19 februari 2008 17:53

Välkommen in i klubben Sissi!!! Känner så väl igen mig *s*. Och inte blir det bättre med åren. Så att du vet...
Ha det så gott.
Kram Elzie

http://essemia.webblogg.se

 
Ingen bild

Sissi

19 februari 2008 19:03

Elzie: Og så jeg som hadde håpet at det ville bli bedre....tenkte kanskje ved fylte 50- siden det ikke ble bedre verken ved 40 eller 45 år...

 
Charlotte

Charlotte

20 februari 2008 09:06

Välkommen, jag lovar det blir värre med åren "skrattar" men du har ju låååååååågt kvar till 50!!

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards