Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

Snart er det jobb igjen

Av sissi-mor - 19 februari 2008 06:37

Siste natten på jobb, det var natt til i går, var jeg så trøtt en periode at det eneste jeg klarte å tenke på var at jeg ikke skulle jobbe før torsdag ettermiddag.

Åh, som jeg skulle strikke, blogge, slappe av - og komme meg litt ut i friskluft. Det er bedre å gå tur på formiddagen, enn etter middag en vanlig arbeidsdag, synes jeg.

Jobber man på sykehjem er det ofte man går og står omtrent hele vakten, ialle fall virker det slik! OG det kjennes i beina, hoftene, ryggen, skuldrene, hodet..


Men siden jeg ikke har full jobb tar jeg på meg de vaktene jeg kan, for man kan ikke sitte med stort huslån på en halv lønn. Så det ble til at jeg på formiddagen i går takket ja til å ta en tidligvakt i dag. Jeg har jo ONSDAGEN fri:)

I går kveld fikk jeg ny tlf fra jobb. Kan jeg ta tidligvakt onsdagen, kanskje? Ja, det kan jeg jo - for jeg har frihelg kommende helg, og kan jo slappe av og kose meg DA...

Så slik fikk jeg full arbeidsuke denne uken også:) Så nå holder jeg på å jobbe til lønnen i april, og det er godt å vite at jeg har mer enn kun halv lønn den måneden også.


Joda, vi klarer oss - ungene og jeg:)

 
 
eva

eva

19 februari 2008 11:01

Jag önskar ro och återhämtning så att du kan ta itu med nästa pass på jobbet med full styrka och energi. Var rädd om dig för du finns bara i ett exemplar. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Gerd

19 februari 2008 13:50

Hei ! ja man er nok pokka nødt te å jobbe for og tjene peng, og noe lett arbeid har vi ikke heller ! Men du får kose deg som best du kan de dagene du har fri. Det har eg i dag :) Har vært ute en tur i snøen, meg og hunden. Godt m snø her nå ja. Vinteren er her. Ha en kos dag, og nyt frihelgen da. Klem fra Gerd

 
Ingen bild

Sissi

19 februari 2008 15:41

eva: Ja, jeg må ta vare på meg selv, og si stopp og si nei når jeg kjenner det blir for mye.
Gerd: Jeg skal i alle fall kose meg i helgen!!

 
Charlotte

Charlotte

19 februari 2008 17:09

Var bara tvungen att blogga igen en stund. Vi har ätit och jag ska väl ta itu med disken. Väntar på att stora M ska komma hem, hoppas han kommer ihåg att M ska spela ikväll. Hoppas du haft en bra dag, kram.

http://charlottas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards