Direktlänk till inlägg 12 februari 2008

Det blir en tur til byen i dag.

Av sissi-mor - 12 februari 2008 12:06

I dag har jeg lønn, og det samme har datter A. Det er hennes andre lønn i livet, og skjønner godt at hun har lyst til å bruke den til noe hun ønsker seg.

Det vil bli en fin dag for bytur, for det er sol og mildt vårvær - til tross for litt snø her og der.

Min datter har lyst til å kjøpe noe maling til rommet sitt, det er hvitt nå, en rest fra da vi malte stuen for noen år siden.

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe såpass mye at jeg kan male over denne mørke himmelblå fargen vi har her inne på lillerommet også. Det ble malt slik da sønnen min S flyttet inn hit da han var liten. Nå har han byttet rom for mange år siden, men den blå fargen er her enda.

Eller kanskje burde HANS gule rom heller blitt malt....den tanken har aldri streiftet meg før NÅ...

Dersom han orker å ta på seg mesteparten av malingen selv der inne så kan han få kvitte seg med den gule fargen..Ja, han her 12 år og kan male en del...

For to år siden malte vi stuen, og vi jobbet som helter, alle 4, og alle gjorde en god jobb....

 
 
Charlotte

Charlotte

12 februari 2008 12:45

Jag håller på att måla om T stol, den är svart nu men jag vill ha den blå. Hoppas han blir nöjd. Det blir nog fint vad du än väljer för färg om det nu blir S eller lille rummet. Jag har en varmluftspistol så det går fort att ta bort den gamla färgen från stolen. Jag hoppas T vet hur man skriver hans namn på japanska. Bara inte nu mormor blir ledsen för att jag målar om den stolen, den målade hon med namn till T när han var väl en 10 år! Han är snart 18...

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Heklejenta

Heklejenta

12 februari 2008 14:27

Hjelpe meg som du skriver. Jeg klarer ikke å holde følge med deg i denne farten her :) Men nå har jeg kost meg med å lese gjennom mye av det du har skrevet. Jeg måtte lese ned hele side 1, hele side 2 og nesten hele side 3 før jeg kom dit jeg leste forrige gang jeg var inne. og det er ikke SÅ mange dager siden! Alt du kommer på å skrive om, he, he.... Men jeg har kost meg masse, og drukket en kopp te samtidig. Men NÅ, nå skal jeg gå å vaske noe så kjedelig som bad, og sette på en lydbok samtidig. Egentlig er det yngste sønn sin jobb å vaske dette badet, og han gjør det også, men av og til må det visst en mamma til for å ta et ekstra tak på steder som lett glemmes.

http://blogg.hobbyboden.com/Heklejenta

 
Ingen bild

Sissi

12 februari 2008 17:54

Charlotte: Mormoren ser nok at 10åringen som fikk stol har vokst til...Maling er kjøpt inn, noe lyst...hun lurer på å male ene veggen rød...har røde stoler.
Heklejenta: Ingen sak å skrive "mye" når hvert innlegg tar et par minutter.. Dataen står på hele tiden, så det er fort gjort..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards