Direktlänk till inlägg 9 februari 2008

Dette blir nok dagens siste på blogg

Av sissi-mor - 9 februari 2008 15:19

Nå har jeg nettopp kommet fra jobb, og jeg skal en tur på butikken, og så tror jeg nesten at jeg må legge meg litt.

Jeg har en grusom hodepine, og paracet hjelper ikke.Kanskje det vil hjelpe om jeg får sovet litt? Er helt i ulage, håper jeg ikke blir sjuk.

Fint vær ute, men hodepinen blir verre av at det er lyst.

I morgen er det morsdag her, men det er jeg ingen tilhenger av å feire. Jeg har seinvakt på jobb, men jeg hører A tenker lage brownies til jeg kommer hjem til 22:30....

Det er vinterferie neste uke, så de trenger ikke stå opp tidlig på mandag, og det gjør ikke jeg heller. Når jeg går av vakt i morgen, har jeg fri til torsdag.

Akkurat nå kjenner jeg at det skal bli godt.

Håper alle har - og får - en kjempeflott helg.

 
 
Charlotte

Charlotte

9 februari 2008 15:30

Hej där, kul att du är hemma nu. Men stackare, hoppas huvudvärken går över. Jag satt här framför datorn och höll på att somna, blir inte att jag skriver i min blogg före måndag gissar jag. Ikväll är det konsert, hade nog hellre suttit hemma och sett på teve, det blir lite jobb runt det hela men inget värre än att vi säkert får det gjort på ca 30 minuter. Folk brukar vara snabba när de vill hem. M och M är på övningen före konserten, vet inte om någon av dem kommer hem innan. T har ätit upp alla bullar och jag är godissugen.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi i Norge

9 februari 2008 15:52

Da får både du og jeg finne oss i å ha en lørdagskveld vi ikke ØNSKER... Men hva gjør man ikke for sine barn? Det er mulig jeg må møte opp kl 20...og gudene vet når vi kan forvente å være ferdige... 2...3..4..?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Ovido - Quiz & Flashcards