Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Ja, det var DEN fridagen...

Av sissi-mor - 7 februari 2008 12:21

Nå tror jeg virkelig at noen har satt det onde øye i meg!

Her har jeg gledet meg til en fridag - det er nå en ting. Det verste er at jeg TRENGTE denne fridagen også etter all jobbingen.

Hva skjer???

Skolen ringer meg for å si at min datter A har sklidd på isen og slått den ene hånden, så de skal få henne til legen. Så ringer A og vil ha meg med. Så hva gjør jeg?

Kan ikke godt ta frem strikkepinner og en kanne god, varm te da, nei!! Så nå har jeg sittet på det kjedelige legekontoret en ganskel lang stund, der ett sekund oppleves som en evighet. Hadde de nå enda kunnet legge frem NYE ukeblad og tidsskrifter....men nei, da!

Det var venstrehånden som hadde blitt forslått, og det ganske kraftig. Virket ikke som om det var noen brudd eller seneskader. Om hun ikke blir noe bedre om en uke skal vi tilbake dit. Stor dose Ibux nå i dag, og muligens i morgen, 400mg x 3.

Egentlig trenger ikke jeg noe eget hus, for jeg tilbringer mest tid i bilen i alle fall - med å hente og bringe unger til og fra. Resten av tiden er jeg enten på jobb, skole i forbindelse med ungene eller jeg er hos lege med dem.

Vil noen kjøpe et lite brukt hus????

 
 
Charlotte

Charlotte

7 februari 2008 12:51

Ingen rast ingen ro, stackars Sissi-mor. Du må komma dig bort från familjen din, bjuder in dig på sybercafe under morgondagen för en stunds tjejsnack. Hoppas du är ledig!

http://http:/charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anine

7 februari 2008 13:00

Jeg var ikke den eneste som datt, Mamma. Husker at ei hand holdte seg fast i bilen !

 
Ingen bild

Sissi

7 februari 2008 13:13

Charlotte: Dersom vi kan møtes FØR jeg går på jobb. Synd det ikke er en cyberjobb jeg har!!
Anine: Men det var GLATT der jeg gikk ut av bilen, derfor falt jeg og gled flere meter nedover bakken. Måtte holde meg fast i bilen for å klare å reise meg opp - etter å ha krabbet på alle fire oppover til bilen. Det er ikke noe å le av, for det var DRAMATISK. Hadde jeg ikke blitt stanset av bilen som sto parkert nedenfor oss ville jeg seilt ned til trafikken i sentrum....jeg som lå på kne nedover isen.. Slutt og le, sa jeg!

 
Ingen bild

anine

7 februari 2008 19:01

hahahahahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards