Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Beggin' - Madcon

Av sissi-mor - 7 februari 2008 09:39

 Dette er en sang som har festet seg i hjernen min, og som jeg til stadighet tar meg i å gå og nynne på- Jeg som liker Lasse Stefanz....Jeg har ikke sansen for....ungenes musikksmak.

Her et år tidligere var det AMERICAN IDIOT....Green Day. Det nesten smerter å innrømme det; men det synes jeg fremdeles er en flott og fengende sang....


Men Beggin' er en sang som.....er flott å nynne på...bare prøv..... Beggin'...beggin' youuuuuuuuu....eller litt  "beggin' tra-la la la laaa.." Nikk litt med hodet mens du nynner, det passer også.... Hoftene kan du gjøre som du vil med...jeg sitter på en stol, så jeg bare nynner....


Dette står hos www.vg.no:


I Sverige er det også en såkalt ringetoneliste, og Madcon debuterte denne uken på en sterk andreplass på listen, bare slått av den svenske artisten Basshunter. Det er et svært godt tegn på at gutta er blitt en hit i nabolandet.

Radiokanalen NRJ i Sverige har gitt «Beggin'» status som «smash hit», noe som betyr at den har høyeste rotasjon. Den samme radiokanalen har også satt opp Madcon som et av hovednavnene på en stor konsert på Sturecompagniet i Stockholm i april, samt på sine «NRJ in the park»-konserter i Malmø, Gøteborg og Stockholm i august. Dette er konserter som samler mellom 20.000 og 40.000 tilskuere.



 
 
Ingen bild

Marit

7 februari 2008 10:15

ENDELIG hører du på noe BRA!

 
Charlotte

Charlotte

7 februari 2008 10:23

Dessa "gutter" har jag helt missat... men jag gissar på att det inte är min musik. Nu ska jag sätta på Josh Groban och papparattza mitt hustroll...han måste väl bara komma fram till tonerna av " Your raise me up" eller hur?

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

7 februari 2008 10:27

Marit: Vær stille med deg nå...så får du høre Lasse Stefanz...det er DEN dagen i dag.
Lotta: Disse må du sjekke ut, for det er en flott sang, men kanskje du må høre den to ganger...jeg fikk høre den enten jeg ville eller ikke.... Men den ER fin - hører du det????

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards