Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

God morgen - sov godt!

Av sissi-mor - 5 februari 2008 07:53

Da vil jeg først takke de som var innom her i går, slik at jeg kom over 100 besøkende på en og samme dag. Det er litt morsomt, synes jeg. Men jeg er vel en relativt enkel sjel også, da....

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra nattevakt, og jeg er sliten og trøtt. Det var nok å gjøre i natt, fikk gått litt, vært litt rundt ute på bygden noen turer...

Ett er sikkert; KJEDER SEG...nei, DET gjør man så visst ikke.

Ungene er snart på vei ut gjennom dørene for å gå på skolen, M dro for en halv time siden. Jeg skal pusse tenner, slå av telefonen og legge meg.

Er jeg heldig får jeg sove i mange timer, men jeg har en tendens til å våkne 11:10. Et merkelig tidspunkt, men det er faktisk da jeg våkner av en nattevakt.

I dag er vel dagen da jeg sover LENGE....

 
 
Charlotte

Charlotte

5 februari 2008 08:11

God morgon natt! Hoppas du får sova gott. Själva ska jag sätta mig och göra lite roliga saker så här på morgonen innan jag tar mig en tur ut. Grattis till 100 besökande!

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 februari 2008 14:07

Charlotte: Sov godt helt til mamma kom utenfor vinduet og vekket meg før kl 13. Måtte ringe M med det samme, for hun fikk ikke tak i meg i avstengte telefoneer.(er vel grunner til at de slås av..) måtte så nedi banken og ta ut penger fra sparekonto og gå i en annen bank for å sette dem inn på den konto hun har kort på. Jeg er så lei av å ordne opp. Selv kommer hun seg ikke i bank for den stenger hver dag før hun rekker hjem fra skolen.

 
Ingen bild

lille barn

5 februari 2008 14:08

Da har jeg lest blogg etter at snille mor la ned midlertidig forbud. Har tatt i bruk tøflene og er veldig fornøyd :) Er glad jeg har en så snill og omtenksom mor som lager tøfler til meg siden jeg fryser på det kalde gulvet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards