Alla inlägg den 4 februari 2008

Av sissi-mor - 4 februari 2008 09:17

Nå har jeg gjort unna kjedelige saker, som går under benevnelsen kontorarbeid.

Har ringt forsikringsselskapet mitt for å få bort en klausul om at ingen under 23 år kan kjøre bilen min. Blir vel noe dyrere forsikring da, men slik er det nå.

Så har jeg gjort en annen sak, og den synes jeg er verre.... Har vært nødt til å kontakte min strøm-leverandør og be om å få dele opp strømregningen. Jeg var nødt til å gjøre det slik da jeg var student, men det er like ydmykende hver gang, man føler seg like nedverdiget hver gang man må gjøre noe sånt.

I tillegg må jeg høre med banken min om å få slippe å betale avdrag på huslånet mitt for februar også, for jeg har omtrent ikke ekstravakter på denne lønnen som kommer i februar. Og å betale 3/4 deler av lønnen på lånet, når forsikring, studielån og strøm alene er 2000 over banklånet sier det seg selv at jeg ikke har nok penger.

Det er for ille at man jobber og jobber livet av seg i perioder med nok ekstravakter, men har allikevel ikke nok til de faste utgiftene.

Er det rart man blir søvnløs, har pustebesvær og tidvis hjertebank???


Nei, jeg skal heller gå og spise frokost og drikke te - DET kan jeg i det minste gjøre i dag. Det er da alltids NOE. Strikke skal jeg også gjøre-

og kanskje - bare kanskje - skal jeg skrive brev...

(om jeg husker hvordan DET gjøres)

Av sissi-mor - 4 februari 2008 07:54

Nå skal jeg snart kjøre og sette bilen inn på verksted. Jeg hadde den inne til kontroll for noen uker siden, og det var noen feil og mangler på den.

Det er disse som skal repareres og utbedres nå, for bilen MÅ være ferdig godkjent innen slutten av februar.

Jaja, det er ikke annet å gjøre enn å sette den inn og få det gjort. Jeg kan ikke la den miste skiltene heller, for da må den registreres på nytt senere OG den må ha disse reparasjonene.

Men jeg må bare si at denne verksted regningen kommer på et svært lite passende tidspunkt for meg - økonominsk sett-

Jeg blir så lei når det aldri ser ut til å være penger nok. Bare det i seg selv er snart nok til at jeg bør begynne å se meg etter en mann. To inntekter er bedre enn én.

Av sissi-mor - 4 februari 2008 07:53



Det sikreste tegnet på alderdom

er at du begynner å angre på feil

du ikke har begått.

                         -ukjent-

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards