Direktlänk till inlägg 4 februari 2008

Lyspunkt i Sissi-mor sitt liv

Av sissi-mor - 4 februari 2008 09:55

Nå har jeg vært så full av negative tanker og følelser at jeg glemmer at det finnes lyspunkter også. Livet mitt er ikke bare tragisk og helt i utakt med mine ønsker og behov. Allikevel er det dager og stunder da jeg bare ser det som ikke er bra. Men mye er jo veldig bra. Jeg har masse å være takknemlig for og fornøyd med. Dette er en ganske bra liste, kanskje mer som en slik "sannheter om meg selv"-liste...

Det er jo noe å være fornøyd med, dette her også??


* Jeg har 4 barn, friske, og som alle hittil har skikket seg vel.

* Jeg har stort sett god helse

* Jeg har fast jobb, om enn bare 54;5% og kun ut 2008.

* Jeg har muligheter for ekstra vakter når kolleger er syke eller har ferie

* Jeg eier mitt eget hus sammen med banken min - som er en velvillig bank

* Jeg har hatt nok ekstravakter til at lønnen i mars blir veldig bra

* Ungene har vinterferie neste uke, og jeg har de tre første dagene fri

* Jeg har masse strikkegarn og nyter hobbyen min

* Jeg fikk en fin tur hjem fra verkstedet i dag tidlig, sammen med hunden

* Det går mot vår og lysere dager

* Bilen min blir reparert, selv om jeg før kontrollen ikke visste den manglet 

   noe

* Jeg skal sende en liten overraskelses før-bursdagsgave til min eldste  datter i dag. Hun har fødselsdag den 11.februar

* Jeg har fri helt til klokken 22 før jeg skal på jobb, og jeg liker nattevakter når de kommer en gang i blant.

 * Jeg har et godt liv som jeg er veldig fornøyd med.

 
 
Charlotte

Charlotte

4 februari 2008 10:16

Gör en utmaning att skriva glädjeämnen i livet och utmana några personer! Det är allt för lätt att glömma det som är bra också.

http://:charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

4 februari 2008 10:29

Charlotte: Det har jeg ikke engang ork til... Skal skrive til Vera tenker jeg. Hun har faktisk vært inne på bloggen min og sett bildene, for norsk kan de jo ikke i Belgia..

 
Leva

Leva

5 februari 2008 10:08

Härligt Sissi att du gjort en tacksamhetslista. Jag har gjort det dagligen innan jag somnar sen våren-2002 och det gör att även om man har det tufft så kan man ändå vara glad åt det som är bra och fungerar. ALLT är INTE jävligt bara för att en sak är, så bra med såna listor.Ledsen att jag är dålig på besök just nu, men mitt tillstånd gör det svårt att koncentrera sig på läsning i långa stunder. Lättare att bara skriva och låta tankarna flöda. Så jag brukar turas om att besöka mina olika bloggvänner men jag tänker på dig och hoppas att allt är bra med dig. Varma kramar

http://leva.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 februari 2008 14:11

Leva: Jeg har også laget lister som dette i flere år. Folk skulle bare visst hvor nyttige slike lister er - setter ting i perspektiv..

 
Leva

Leva

5 februari 2008 20:13

Gulle gulle gulle dig för dina varma peppande kärleksfulla stöttande kommentarer inneh hos mig, blir så rörd. Tack Sissi!!!!
ja, fler skulle behöva stanna upp och se vad som finns att vara tacksam över.
Varma varma kramar och tack för att du finns

http://leva.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards