Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Sissi-mor skal kanskje ha blogg-pause

Av sissi-mor - 30 mars 2008 09:26

Jeg tror kanskje jeg kommer til å ta en pause herfra, det kjennes slik ut nå.

Ikke for at jeg ikke har noe å skrive om akkurat nå, men det kan bli en pause.

Kanskje varer den noen dager, eller bare i dag, eller kanskje blir det ikke noe av den i det hele tatt.

Alt vel her, og jeg har to netter å jobbe fra i morgen kveld, og en senvakt torsdag. Håper at vinden som kom samtidig med solen i dag vil forsvinne.

Har lyst til å sitte ute i solen i dag, men ikke om det blåser.

Ha en fin søndag!

 
 
eva

eva

30 mars 2008 09:46

12 minuters bloggpaus, det var inte dåligt
:-) men det kanske blir en till? Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

30 mars 2008 10:06

eva: Jeg hadde faktisk tenkt lengre pause, men så kom jeg på at jeg hadde glemt dette med eliteserien....
Grunnen til at jeg skulle ha denne pausen ser ikke ut til å bli noe av i alle fall...

 
Yvonne

Yvonne

30 mars 2008 10:19

Jag smilade brett när jag såg hur lång/ KORT din bloggpaus blev.
Jag tror allt du gillar detta med att bloga och dina inlägg är bra, så håll igång du Sissi! Jag har inbjudan till kaffe idag....men jag undrar allt om inte du tycker bättre om te?

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

30 mars 2008 11:02

yvonne: Jeg drikker masse kaffe når jeg er på jobb og når jeg er borte i besøk. Men hjemme går det stort sett bare i te...
pause og pause....Jeg hadde planer som ville medført pause, men det ble ikke noe av...

 
Dockmamman, en liten mus i ett stort hus

Dockmamman, en liten mus i ett stort hus

30 mars 2008 11:41

Kära kära Sissi! Jag som tycker du har så mcyket att skriva om och så vettiga saker fast jag måste ha lång tid på mig för att läsa dina inlägg eftersom jag inte kan norksa så bra.

Men jag traglar igenom dom och det är så MYCKET bra du skriver om och jag vill inte att du gör uppehåll.

Du kan skriva dagens citat, vad som helst för annars kommer jag att sakna dig sååå mycket.

Du och Charlotte är mina närmaste vänner på denna blogg och jag skulle om det kommer en dag att vi lämnar bloggandet att vi fortsätter med kontakt via mail osv.

Du har gett mig så mycket som jag inte kan nog med ord tacka men du vet om det nu och det käns så bra att få säga det till dig.

Det känns som om mitt liv aldrig kommer att bli som det varit det är som allt gick i kras denna gång och det går inte att limma ihop det mer...

Jag blir så trött på allt bråk och det blir inget bättre så länge en del inser att de är en stor del av det dom med.


Jag tänkte om vi skriver priva till varnadra så vet vi att vi inte ska publicera kommentererna, detta får du publicera...

Kram min goa goa vän från mig

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

30 mars 2008 11:45

Klart du ska ta en paus om du känner så, du kanske får desto större lust att blogga sen!

Angående lönen så tycker ju vi svenskar att ni tjänar väldigt bra i Norge :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

30 mars 2008 13:05

Hélen: Joda, vi har vel kanskje høye lønner her, men jammen er det dyrt å bo og leve også... Jeg synes alltid at pengene går raskere ut enn de kommer inn...slik er det vel uansett hvor mye man har. Jeg er nok for nysgjerrig til å se etter kommentarer til at jeg klarer å holde meg unna bloggen. Og når data'en står på er det fort gjort å logge seg på da..

Dockmamman: Jeg tenkte at jeg skulle bort i dag, og at jeg dermed ikke kom til å være inne i bloggen i dag i det hele tatt. Men solen forsvant og det ble litt regn og litt vind....og jeg har vekslet mellom strikking/bok og dataen....
Pausen er nok avlyst...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards