Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Dagen i dag; Palmesøndag

Av sissi-mor - 16 mars 2008 08:45

Sitter her på lillerommet og ser ut på en regnvåt og grå dag. Ser en "fremmed" bil utenfor, og siden jeg så et par herresko ute i gangen da jeg slapp ut katten, går jeg ut fra at M har kjærestbesøk. Den vanlige bilen T kjører er ødelagt, så han kjører nok en av familiens andre biler...

Deilig med en hel, ubrukt dag foran meg, jeg har fri og alt ser bra ut i min lille verden.

Nei, her er ingen spennende planer for dagen; vi har ingen hytte å reise til, eller hotell å være på i påsken, noe som ver VELDIG vanlig å gjøre for nordmenn i påsken. Men mange er som meg, også, og koser seg hjemme.

Det er ikke hvordan man HAR det, men hvordan man TAR det!


Datter M var og jobbet noen timer i går kveld, og hun skal jobbe mer i påsken også, så det blir penger på henne.

Hun kom inn til meg i natt og fortalte at hun hadde vært i nabokommunen og hentet en venninne på fest, og det ble til at hun kjørte hjem en annen også. Og for dette fikk hun noen 300 kroner....Ja, det var nå koselig. Trenger vel det når en liter bensin koster 12 kroner 58 øre. Det er mye.


Ellers så sover alle enda her i mitt hus; men jeg er oppe, venter på at teen skal trekkes. Jeg kunne brukt denne blå påske tekannen jeg fikk av min søster og min sønn da min eks-mann i sin tid knuste min favorittkanne, men dessverre så er denne mest til pynt, for den holder ikke noe på varmen.

Begge kattene har spist, og gått ut igjen, for å gjøre det katter pleier å gjøre på en Palmesøndag.

 
 
Charlotte

Charlotte

16 mars 2008 09:07

God morgon vännen! Hoppas du får en fin dag. Det var en fin tekanna, synd att den inte håller värmen. Jag ska gå ner till bilen och hämta upp mitt fat och lite annat skrot som inte behöver vara i bilen. Jag är tillbaka i min blogg senare eller imorgon, jag måste ta en liten paus...

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Dockmamman

Dockmamman

16 mars 2008 09:34

Ska iväg och vifta med palmblad i kyrkan idag, Sonen går verksamhet i kyrkan och ska sjunga för 4:e palmsödagen i rad/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

16 mars 2008 09:57

Charlotte: Jeg ønsker deg en tilsvarende fin dag. Sitter faktisk og strikker og ser Midsomer Murders.

Dockmamman: For en flott skikk med å vifte med palmeblader! Det har jeg aldri hørt om, men det virker være noe alle kirker burde gjøre på en dag som denne.
Ha en fin dag sammen med dine kjære:)

 
eva

eva

16 mars 2008 11:03

Vilken fin thekanna! Ja, alla skriver om att det är påsk snart, men min hjärna har inte fattat det ännu. Vaddå, påsk? Palmsöndag, Stilla veckan vad är det??? Ska väl plocka fram lite påskpynt, så kanske jag förstår att påsken är i antågande. Jag är ingen pyntfantast, men lite kycklingar ska fram. Ha en bra söndag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

16 mars 2008 11:08

eva: Jeg har heller ikke pyntet, for ungene bryr seg ikke om det. Har kjøpt gule stearinlys som vi brenner masse av:) Det holder.
Påske er avslapping for meg. HELT KLART IKKE SKITURER!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards