Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

Sissi-mor skal legge seg etter 11,5 timer på nattevakt

Av sissi-mor - 12 mars 2008 09:55

Ja, slik er det når man har med mennesker å gjøre! Ting går ikke alltid som planlagt, så i stedet for å gå hjem kl halv åtte i dag ble jeg til halv ti.

Akutt sykdom hos en av de to tidligvaktene, og det ble klart bare en time før vedkommende skulle møte på jobb.

Ingen ledige vikarer å få tak i, og det går ikke an at en person tar hele avdelingen alene.

Så jeg var der og hjalp til med å få beboerne til å stelle seg og stå opp, så delte jeg ut medisiner, og gikk hjem-

Nå har jeg lagt inn regninger i nettbanken, så nå skal jeg legge meg. Er ikke det minste trøtt; føler meg faktisk ganske pigg, men er helt tom og treg i hodet.

Håper dere alle får en flott dag- deler noen vakre blomster dere kan nyte. Er sikker på at duften står til fargene:)

 
 
Tindra

Tindra

12 mars 2008 10:58

Hoppas du kan sova ordentligt nu efter så många timmar på benen...
Vilken underbart härlig rosbild du hittat.
Ha det nu så gott.
Kram
TIndra

http://mindag.bloggagratis.se

 
eva

eva

12 mars 2008 11:38

Nä, inte kan man bara gå hem när det fattas folk! Ibland i skolan har jag tagit två klasser när någon är sjuk. Papper kan man ju lägga på hög när någon är sjuk, men när man arbetar med människor kan man ju inte göra så. Hoppas din chef visar dig uppskattning för att du ställer upp när det är kris. Min chef tar det för givet att vi ställer upp när någon är sjuk och vi får ingen som helst uppskattning för det. Inte ens ett tack. Visst är det självklart att ställa upp när det är kris, men det skulle vara trevligt om man fick lite uppskattning för det. Önskar dig en god sömn. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Dockmamman

Dockmamman

12 mars 2008 12:06

Hej min kära norska vän. Jag har inte haft det så lätt så jag är såååå trött och vill egentligen bara sova.
Ska försöka ta mig ut ikväll på stickcafé hoppas bara inte att jag somnar för det gjorde jag hos grannen igår när vi drack kaffe, med stickningen i handen *Skratt*...

Det är en effekt av min sjukdom men aldrig att det händer på natten när då vill inte min hjärna sova *Ler*

Vad så fina rosor är det deras färg eller är de omgjorda i något fotoprogram...

Kanske är nått att försöka få patent det skulle säkert sälja...

Kramar i massor

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Elzie

Elzie

12 mars 2008 13:04

Åh min vän! Det var en lång nattvakt det. Hoppas du har sovit ordentligt nu så du är pigg och alert ikväll.
Ha en bra onsdag.
Kram Elzie

http://essemia.webblogg.se

 
Charlotte

Charlotte

12 mars 2008 15:08

Fick du sova hela dagen? Här är det fortfarande grått och regn, jag var ut en stund och handlade något så intressant som MAT... suck...jag håller på att fixa middag, kan inte bestämma mig om jag ska fixa en efterrätt också. Jag vet ju att ungarna inte äter allt jag lagar till... idag är det toppen! Fastnar i bloggandet hela tiden.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

12 mars 2008 15:41

Jeg sov i TRE-tre-3- timer bare, og det er for lite. Skal heldigvis ikke på jobb før i morgen ettermiddag. Skal nok få tatt igjen søvn til den tid.... Blir helt klart en rolig og stille kveld her i kveld..
Er fremdeles "høy" så akkurat nå går det bra:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards