Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

Svaret på Tindras mysterium?? KANSKJE...

Av sissi-mor - 7 mars 2008 15:38

I januar hadde jeg et innlegg på bloggen min som jeg kalte parallelle verdener, og i dag så jeg at Tindra hadde skrevet om et MYSTERIUM på sin blogg. Det fikk meg til å ønske å dele mine tanker fra januar med dere...'

Jeg tror jeg fremdeles er inne på noe her.....


Parallelle verdener.

Jeg tror virkelig det må finnes en annen verden eller univers som er likt det vi har. Videre tror jeg at forbindelsen til denne parallelle verdenen er min vaskemaskin!!!!

Vi er 4 stykker i familien min, 3 av hunkjønn og 1 av hankjønn. Vi har alle 2 føtter hver, og når vi kler på oss om morgenen har vi LIKE sokker på beina. Alle 4. Hver dag. To like sokker på føttene. Slik det SKAL være.

Så vasker jeg klær, sokker sammen med annet tøy,  alt etter farge. Jeg pleier aldri ha sokker i tørketrommel, sjelden noe annet også, for den saks skyld. Jeg henger store plagg ute eller i kjelleren til tørk, til små topper, undertøy og sokker har jeg et stativ- Det fungerer enkelt og greit. Så skal jeg HENGE opp disse sokkene da, og det er DA jeg har begynt å tenke på hva som virkelig SKJER inni min vaskemaskin når programmet står på 40 graders vask. Jeg henger opp sokkene i par, men HVER gang jeg henger opp så er det noen som mangler! ALLTID! Jeg har til og med en liten kurv der jeg legger sokker som blir til overs, og dersom jeg er heldig kan jeg finne et og annet par ved å lete der når jeg henger opp nye til tørk. Men alle blir allikevel ikke til par! Er ikke det merkelig?

Det er derfor jeg tror det må være en parallell verden der min vaskemaskin er en forbindelse. Det er helt klart at det er noen i den verden som trenger kun EN sokk av hvert slag! For mine sokker havner ikke i filteret i maskinen, og de havner ikke sammen med de andre.... Ergo, et sted må de bli av - og de er IKKE i DENNE verden som er virkelig for meg.

Jeg er glad for at jeg i det minste kjøper BILLIGE sokker, så skal i alle fall ikke de på den ANDRE siden få nyte godt av dyre, eksklusive sokker!!

 
 
Charlotte

Charlotte

8 mars 2008 10:00

I skrivande stund har jag två sockar i min låda som inte har någon make... jag vet att det är mitt hustroll som äter sockar för i tvättmaskin finns de inte!!
Jag hoppas du får sova gott idag och att du snart är tillbaka. Underbart att du fick in lite extra pengar... alltid bra...

http://charlottas.bloggagratis.se

 
eva

eva

8 mars 2008 10:20

Jag föreslog Tindra att starta ett forum på internet, där ni kan lägga ut bilder på saknade strumpor. Kanske ni hittar andra strumpan hos någon annan. Du och Tindra kan ju börja lite smått :-) Ha en skön lördag. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 mars 2008 15:27

Charlotte: Hadde jeg hatt kun 2 sokker uten make ville jeg prist meg lykkelig...jeg snakkker om bode 10 og 12...

eva: Ja, du skal se at det er et STORT behov for et slikt forum....
Lørdagen har vært bra, så langt:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards