Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

Dette er et mysterium

Av sissi-mor - 7 mars 2008 10:55

Dette er dagen da jeg skal vaske og jeg tror jeg har oppdaget noe vitenskapen har gått glipp av. Her, i mitt eget hjem! Jeg VASSER i vitenskap, tror jeg.


Vi har hund som er langhåret, og jeg vet jo at den røyter og mister hår. Men det jeg lurer på....Dersom alt det håret jeg koster opp fra under møbler og borte i kroker kommer fra LADY...da ville jo hun lignet mer på en kinesisk nakenhund på kroppen og halen nå. Hun ville vært skallet , for det er ikke SMÅ mengder  hår jeg koster opp daglig/ukentlig. Men hun har fremdeles like mye og like tett pels...


Så jeg lurer på om håravfall kanskje formerer seg der det ligger i en krok og godtgjør seg???

Det er det jeg tror, og hvorfor har ikke vitenskapen forsket frem noen løsning på dette problemet?

Er det fordi at vitenskapsfolkene er MENN?

Jeg ser iallefall helt klart at de ikke er HUSMØDRE, noen av dem...for da ville "hundehårforskning i hjemmet" vært topp prioritet... Jeg ser i ånden for meg en Nobelpris i ett eller annet for den som finner ut noe om dette.


Men inntil da:

Hvordan får jeg løse hundehår til IKKE å formere seg.....?

THAT'S the question- og ikke to be or not to be....


 
 
Charlotte

Charlotte

7 mars 2008 11:24

Ja, du kära vän... dessa hundhår. Jag konstaterade nyss att jag har: 4 golv kvar att moppa, lilla toaletten, badrummet och inköp av mat kvar att göra idag och jag ta mig katten ingen lust... det går framåt men men... hinner jag allt detta innan sonen kommer? Jag behöver hans hjälp att handla...icke mycke vi ska ha men lite som tagit slut. Mat har jag men inte mjölk, mjöl, socker och lite annat.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tindra

7 mars 2008 11:29

Tänk vad jag känner igen mig i det jag läser.
Jag tycker att det ibland ligger en *hel hund* bakom soffan och i hörnen.
Ändå ser den RIKTIGA hunden lika mjuk och go ut som vanligt.
Jag ska skriva om ett annat mysterium hos mig nu..
Ha det gott
Tindra

 
Ingen bild

Sissi

7 mars 2008 12:59

Charlotte: Jeg er ferdig med å vaske golvene nå, fikk M til å ta banken.Ene golvteppet er det bare å kaste, for kattene har pisset på det slik at det blir aldri rent... Ja, det var gammelt og klart for kast, men allikevel...

Tindra: Kommer innom og leser mysteriet hos deg. Husmorens liv er FYLT av mysterier, tror jeg...
ha det godt i alle fall!!

 
eva

eva

8 mars 2008 10:18

Jag förstår precis vad du menar!! Två gånger i veckan dammsuger jag upp en halv katt, minst! Men, men gissa vem som fortfarande har lika mycket päls kvar?! Samtidigt som det kommer mer hår på golvet och överallt. Kanske man kan dammsuga katten/hunden :-) Detta med allt hår överallt, både på golv och djur, kan nog ingen förklara. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

8 mars 2008 15:28

eva: mulig det ville vært en ide å støvsuge dyrene, det har jeg ikke tenkt ¨på....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards