Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

Denne fredagen skal Sissi-mor...

Av sissi-mor - 7 mars 2008 08:44

Ja, da er det fredag og helg, og jeg har ene datteren hjemme, for skolen har skidag, og det orker hun ikke. Ja, hun får bare være hjemme og skrive stil da.... Det er hennes valg. Hvor festlig er det å gå på ski på snø som har blitt regnet på i flere dager, i tillegg til mer snø...og som har frosset på de fleste nettene...


Jeg, derimot, har ikke noen fridag i dag. Jeg BØR (nei, egentlig jeg!!)gjøre en del i huset i dag, spesielt med tanke på at ikke noe ble gjort i går. Kanskje det er lettere for meg å gjøre det jeg har tenkt dersom jeg deler mine planer med dem som måtte komme innom her? Så får jeg ta en oppdatering senere i dag om hvor langt på listen jeg kom. Kjenner jeg har lite lyst til husarbeid, eller noe som helst.

Jeg har ikke i det hele tatt fått utlevert HUSMOR-GENER.... Det sies ofte at det og det "ligger i genene", men det er helt klart at det ligger ingen husmor i mine!


Men i dag MÅ jeg gjøre dette i hjemmet mitt:

- vaske golv på kjøkken

-ta ut tepper på stuen

- vaske golv på stuen

- henge ut løpere og vaske  golv i gangen, begge to forresten

-vaske hele badet

-vaske klær

-gå i banken og ta ut penger

-handle

-gå tur med hunden

-lage middag

-vaske opp kopper, det blir nok flere ganger utover dagen - SOM VANLIG

                                (ønsker meg fremdeles oppvaskmaskin....men når er

                                  økonomien slik at jeg kan kjøpe en, selv om de er

                                 rimelige nå?)


Men nå er nok teen min ferdig, og jeg starter med det.

Viktigste først, tenker jeg:)

 
 
trissemojs

trissemojs

7 mars 2008 09:37

Gott att du börjar me teet ditt!
Tog du det nya, det du fått i paketet från Örebro? Hur smakade det i så fall?
De andra göromålen dina...ja de kan man som husmor se tydligt ...att dom finns kvar!
Ser bara blå himmel og mye sol här ve mej....Du förstår kanske på stavningen att det slår över litt på norsk...det är inte såååå långt härifrån..:)

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

7 mars 2008 10:44

trissemojs: Teen var deilig:) Jeg har aldri vært flink til å prøve frukt og bær-teer, og jammen har jeg gått glipp av en del, ja...
Dersom jeg herfra skal kjøre til MIN by i Sverige er det östersund jeg kommer til, men det tar 7 timer eller så....Både ungene og jeg elsker å være der...bare koselige ferieminner.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards