Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Footprints in the sand

Av sissi-mor - 5 mars 2008 09:14

Footprints in the Sand

One night I dreamed I was walking along the beach with the Lord.
Many scenes from my life flashed across the sky.
In each scene I noticed footprints in the sand.
Sometimes there were two sets of footprints,
other times there were one set of footprints.

This bothered me because I noticed
that during the low periods of my life,
when I was suffering from
anguish, sorrow or defeat,
I could see only one set of footprints.

So I said to the Lord,

- You promised me Lord,
that if I followed you,
you would walk with me always.
But I have noticed that during the most trying periods of my life
there have only been one set of footprints in the sand.
Why, when I needed you most, you have not been there for me?

The Lord replied,
- The times when you have seen only one set of footprints in the sand,
is when I carried you.


Mary Stevenson

bildet er fra http://www.framtiden-er-din.com/images/strand.JPG

 
 
Charlotte

Charlotte

5 mars 2008 09:17

Är du filosofisk idag? Läser vidare hos dig för jag har inte kommit mig ut i köket ÄN...ja du... den om fotspåren är fin. Nä nu ska jag verkligen ta mig i kragen och göra det jag ska... vi hörs under dagen.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

5 mars 2008 10:00

Fina stickor, men jag tror nog de dyker upp i någon butik här snart. Alltid är det någon som plötsligt tar hem. Jag tror vi har en garnbutik i VH kunde kanske åka ner dit och kolla vad som finns. Akrylgarn är väldigt glatt. Kanske det kunde gå med vanliga blompinnar, tunna som man fixar till. Jag får se hur jag gör. Jag sitter och läser, orkade inte ta fram breven.

 
Dockmamman

Dockmamman

5 mars 2008 10:00

Åh, vad fin bild. Man blir så glad när man ser sådana här bilder/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 mars 2008 10:37

Lotta: Spent på å høre hva du finner ut om strikkepinnene:)
Dockmamman: Slike bilder får frem fred i sinnet, til en viss grad. Setter ting litt i perspektiv... Har lyst ut , men orker ikke når det snør og er vind.

 
trissemojs

trissemojs

5 mars 2008 11:03

Fin dikt detta!Du jag har fixat en blogg, min blogg! jag är lite stolt att det äntligen har blivit gjort!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

5 mars 2008 11:15

trissemojs: Gratulerer! Jeg har lenket til deg-.

 
Ingen bild

Charlotte

5 mars 2008 11:39

Går inget vidare med strumpstickejakten! Jag är lite förkyld så allt går så trögt idag... T kan höja sina betyg och är på strålande humör!! Bara lätta saker att göra så får han VG i flera ämnen. Solt mamma.

 
Ingen bild

Sissi

5 mars 2008 13:20

lotta: Gratulerer til dere begge - det er vel resultatet av teamwork dette. Ja, det er det jeg sier; DE KAN NÅR DE VIL:)

 
eva

eva

5 mars 2008 15:59

Dikten är jättefin. När jag flyttade hemifrån och behövde lite tavlor, så köpte jag en plansch med den dikten och ramade in. Dikten är ett kärt minne för mig och har betytt mycket för mig. Tack för alla fina kommentarer. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tindra

5 mars 2008 18:18

Den är så fin..
Jag hade den över min säng när jag studerade och bodde en bra bit bort från mina föräldrar.

En varm kram från
EN TRÖTT
Tindra

 
Ingen bild

Sissi

5 mars 2008 18:40

eva og Tindra: Det som er så fint med dette diktet er at det betyr noe for veldig mange. OG det gir virkelig trøst i tunge stunder. Kanskje trenger vi alle en slik liten påminnelse i blant.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards