Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

Kosehunden sitter helst i fanget

Av sissi-mor - 4 mars 2008 08:43

Ser at Charlotte ønsker seg hund, og det har jeg hørt de siste 15 år, tror jeg, så det er ikke et uoverveid og plutselig ønske.

Selv ønsket jeg ikke noen hund, men da min datter A for 3 år siden hadde voldsomt og akutt BEHOV for en ærlig, trofast, kjærlig og pålitelig livskamerat, ble det hund på oss.

Lady var verdens deiligste lille valp, og favorittstedet var i noen sitt fang for kos. Etter hvert som hunden ble større vokste tydeligvis kosebehovet tilsvarende.

Hun foretrekker fremdeles fanget, men er ikke klar over at hun er for stor, for tung...Knær og albuer(vet ikke hva det heter på hunder, men  jeg kaller det for det samme som oss mennesker) er spisse og er rett vonde å få rett i magen, men hun KOSER seg når hun først har kommet seg så langt.

Da øyner hun seieren innen rekkevidde....og for riktig å smiske for å få lov til å sitte og kose litt på fanget slikker hun litt....

Det er ikke lett å nekte henne litt kos. Jeg synes det er like greit å kose med henne mens hun sitter på golvet ved siden av sofaen, men Lady liker best å sitte oppå noen....

Med litt godvilje kan det nok se ut som om vi koser oss...Jeg må lene meg litt unna, for plutselig er den lange, kjærlige hundetungen et sveip over ansikt...og DER setter jeg i alle fall grensen! ! !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards