Direktlänk till inlägg 11 april 2008

Jobbehelg i finværet

Av sissi-mor - 11 april 2008 09:36

I kveld begynner jeg på min egen jobbehelg, og skulle ta mine tre netter. Så kom det på noe ekstra, slik at det ble ledig to netter etter helgen også. Jeg fikk dem, for det var ingen andre som kunne/ville ta dem-

Så nå skal jeg gå 5 netter på rad, og jeg er lei av spørsmål om jeg KLARER gå så mange...Det vet jo ikke jeg, men det får jeg bare prøve så godt jeg kan:)

Tøft blir det, men slik er det nå, og det er nå bare for denne ene gangen.

Jeg tror det går bra:)


Nå har jeg nettopp lagt inn regninger, og selv om det var MYE å betale så er det godt å se at det allikevel er enda noen kroner igjen på konto etterpå.

Det er så godt å klare seg, tenker det slitet det var da jeg var student, men det gikk da, det også.


Derfor er det lettere å tenke på den lange helgen foran meg, jeg gjør det jo for ungene og meg selv...Det hadde vært verre å ha FOR LITE jobb.


Nå har nok teen trukket ferdig, og jeg skal nyte en skive 5-korn brød, med skinke, plommetomat og agurk. Og bli kjent i Blossom Street...se innlegg litt nedenfor her.

 
 
Ingen bild

Charlotte

11 april 2008 10:00

Men det är klart du har rätt man kan inte veta i förväg och det mesta brukar gå bra bara man försöker eller hur? Du får ha det bra på jobb och hemma under dessa jobbdagar. Jag har gogglat på vårt efternamn och inte hittat mer, men tydligen kommer inte allt upp heller.

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

11 april 2008 10:15

Slit inte ut dig min vän tänk på oss som behöver dig.

Har försökt att stötta Charlotte idag, det är svårt när egnas barn blir drabbad man blir så rädd och maktlös.

ha en bra dag/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 april 2008 10:24

Dockmamman: Jeg har også vært innom Charlotte angående denne saken. Hadde det vært MITT barn hadde jeg kontaktet POLITI før skolen. Men jeg er kjempehissig når det gjelder ungene.

 
Ingen bild

Xena

11 april 2008 10:43

Det är skönt med extra jobb som ger lite extra i plånboken också..
Har nästan glömt hur det var eftersom jag varit sjukpensionär så länge..
Hoppas du får bra dagar
Kram
Xena

 
Elzie

Elzie

11 april 2008 10:51

Vad du jobbar och sliter Sissi. Hoppas du kan sova gott mellan passen så går det säkert bra.
Och Morden i Midsomer är min favvo. Tittar på det varje fredagskväll nu. Även om jag sett dom innan *s*.
Ha det så gott.
Kram Elzie

http://essemia.blogspot.com

 
Ingen bild

Sissi

11 april 2008 11:11

Xena: Jeg tror også at jeg får noen bra netter på jobb. Jobber med en dyktig kollega, og jobben i seg selv er også bra. Ha en god helg:)

Elzie: Ja, jeg jobber i full stilling omtrent, selv om jeg er ansatt kun i halv. Det går bra, men jeg skriver lite brev...

 
Yvonne

Yvonne

11 april 2008 16:04

Hoppas du kan vila upp dig emellan dina arbetsnätter denna helg + de extra.
Ha det gott o ta väl hand om deg!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 april 2008 16:31

Yvonne: Nå skal jeg sette meg i sofahjørnet med strikkepinner, te og en film:) For et luksus dilemma jeg har; skal jeg se Poirot eller Midsomer Murders?
Skal nok vite å hvile og slappe av innimellom jobben:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards