Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Jeg har SOLGT mitt første par sokker

Av sissi-mor - 10 april 2008 13:00


Ja, tenkt at jeg har SOLGT et par sokker, og jeg har blandede følelser for det!

Jeg er glad for at NOEN kan bruke sokkene jeg strikker, for selv har vi mer enn nok, men jeg er så redd for at KJØPEREN skal angre!


Tenk om hun ikke liker dem når hun får dem? Tenk om hun synes jeg har lurt henne eller snytt henne???


Jeg har så lett for å få dumme tanker i blant, men de kommer stadig vekk...

Det var et helt arbeid å få til dette med betaling, synes jeg ,for det kreves koder og spesielle nummer når det går på tvers av landegrensene.


Hvorfor kan ikke alt gå enkelt?

 I alle fall alle de tingene som angår MEG??

 
 
Från blivande användare av sockorna.

Från blivande användare av sockorna.

10 april 2008 14:14

Lugn....! Det ordnar sig!
Inte tror jag att du har lurat mej.
Men visst fick vi ordna med lite siffror innan det var klart.
Hoppas du sälger fler par!
Då vet du i alla fall vad du ska ha för inbetalningsuppgifter till köparen...Man lär sig nå nytt var dag!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lille barn

10 april 2008 14:18

Gratulerer med salg!!!!

 
Ingen bild

Babblemoster

10 april 2008 15:07

du är vansinnigt duktig på att sticka sockar ... så snygga - kram

 
Ingen bild

Sissi

10 april 2008 15:37

lille barn: Takk for det:) Du er nå snill da!!

Babbelmoster: Sokkene er fine, ja, fordi det er så mye lekkert garn der ute:)

 
eva

eva

10 april 2008 15:41

Lycka till sockförsäljningen. Kram

http://carpe-diem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Charlotte

10 april 2008 16:10

Grattis till sålda sockar!

 
Ingen bild

Sissi

10 april 2008 19:28

eva: Takk for den:)

Lotta: Takker og bukker:)

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

10 april 2008 21:28

Du får börja ha en sockblogg, där du visr upp dina strumpor och kanske där man kan beställa av dig, en liten affärsidé/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

10 april 2008 21:52

Dockmamman: Jeg har tenkt på det, men det kommer an på gebyr i banken min. Ellers har jeg hørt det er noe som heter PAYPAL...men har ikke sjekket det ut, Men det skal være en grei måte å betale via internett..
Får se hva det blir til senere

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

11 april 2008 10:08

Prova med Paypal, det fungerar bra/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sissi

11 april 2008 10:27

Dockmamma: Jeg er så skeptisk til alt slikt....nytt som Paypal. Jeg er ikke flink til å ta til meg nytt og moderne...jeg kjempet til og med IMOT mobiltelefon da de begynte å bli vanlige blant "alle". Nå tror jeg ikke at jeg klarer meg uten...
men paypal... ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 25 juli 2009 11:41

  Jeg innser her og nå at jeg ikke lenger er noen skriver - eller har noe ønske eller behov for å uttrykke meg skriftlig.   Tenkte å avregistrere bloggen nå i dag, men pga en slags omlegging fungerer ikke dette nå i dag... men avregistrering skal det...

Av sissi-mor - 24 juni 2009 14:15

  Jeg har for tiden null behov for blogging, og jeg vet ikke når jeg eventuelt kommer til å komme tilbake med noe heller. Ungene fikk skoleferie i går, og jeg har fire netter fra i morgen før jeg skal ha tre uker VELFORTJENT ferie....skal en tur til ...

Av sissi-mor - 22 maj 2009 17:23

  I dag har jeg vært på MR med kneet mitt som har vært vondt og kranglete den siste måneden. Legen min får resultatet av denne scanningen om en liten uke. Jeg, derimot, er lei av å gå sykemeldt. Prøvde et par dager på jobb siste uke, og gjorde de opp...

Av sissi-mor - 20 maj 2009 12:14

Jeg fikk denne på mail av en venninne, og fikk lyst til å dele den med andre. Jeg vet dessverre ikke hvem som er opphavsmann/-kvinne til denne her: ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards